Opinia użytkownika: Klient_4PhT
Dotycząca firmy: Sinsay
Treść opinii: Ilekroć odwiedzam ten sklep, zawsze mam niemiłe wrażenie. Jakość obsługi na fatalnym poziomie. Osoba przy kasie (brak identyfikatora)- absolutnie ignorująca klienta -27.07 po godz.18.30. Niedopuszczalna mimika i brak uprzejmości. Odbieranie zamówień internetowych wygląda żenująco. W przymierzalni tony kurzu. Po obejrzeniu towaru, podobno nie można oddać w sklepie opakowań. Takiej informacji nie ma ani przy wejściu, ani przy ladzie. Klient z torbami, workami, tudzież kartonami musi się nosić podczas dalszych zakupów po centrum handlowym. Komedia niczym na filmach Barei. Przypomina to obsługę z PRLu. Pracownik sklepu powinien wykazać się uprzejmością, taktem i być otwarty na potrzeby klienta. Zgłasza też sugestie przełożonym wyższego szczebla, jeśli sam jest nieporadny w danej sytuacji. Na szczęście Panie z sąsiedniej sieciówki wykazały się życzliwym zrozumieniem - odebrały opakowania (choć absolutnie nie było to w ich obowiązku), więc mogłam spokojnie kontynuować zakupy.