Stan sklepu wizualnie był bardzo w porządku. Pracownicy pomocni, niektórzy odrobinę mniej ale wykazywali chęć pomocy. Asortyment ułożony, kupiłam to co zaplanowałam wcześniej. Kolejki przy kasach były jednak postępowały w dosyć szybkim tempie co według mnie jest na plus. Całą wizytę mile wspominam. Pani przy kasie poprosiła mnie abym zeskanowała aplikację Lidla.
Sklep porządnie zaopatrzony. Pracownicy mili, pomocni. Zawsze doradzą i pomogą znaleźć dany produkt. Obsługa kasy idzie sprawnie i błyskawicznie. Przy kasach samoobsługowych też Panie angażują się w pomoc. Niskie ceny i bardzo dobre jakościowo produkty.
Asortyment sklepu na plus choć czasami zdarzają się drobne wypadki w postaci braku danego produktu. Odnoszę wrażenie, że obsługa sklepu jest miła tylko wtedy kiedy ma na to ochotę. Kiedy raz zapytałam Panią gdzie jest dany produkt zostałam zignorowana. Zaznaczę, że nie było to cicho powiedziane. Kiedy trzeba pomóc przy kasie samoobsługowej np. o godzinie 22 niektóre Panie mają jeszcze problem, że ktoś zakłóca ich rozmowę z koleżanką z pracy. Całościowo jest tam w porządku aczkolwiek kilka spraw jest do poprawy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.