W sklepie sieci "biedronka" odwiedzonego przeze mnie dnia 11 sierpnia 2022 roku została utrzymana czystość sklepu. Podłoga była czysta, lady chłodnicze również. Na półkach nie brakowało towaru oraz panował porządek z cenami. Każda cena znajdowała się przy odpowiednim artykule. Jedynie dział z produktami gospodarczymi wypad gorzej ponieważ artykuły były wymieszane i niepoukładane co skutkowało problemami w znalezieniu ceny do danego produktu. Pracownicy byli ubrani w odzież roboczą. Ich stosunek do mnie jako klienta ale i do innych kupujących był przyjazny i profesjonalny. Kompetencje pracowników z tradycyjnej lady oceniam jako wysokie. Pani podająca produkty mięsne na wagę potrafiła odpowiedzieć na pytanie dotyczące jakości produktów, daty otwarcia produktów oraz bez problemu potrafiła polecić dobry według niej produkt. Kasjer również zachował się profesjonalnie. Przywitał mnie po podejściu do kasy, zapytał o karty lojalnościowe, zaproponował inne produkty znajdujące się przy kasie a na koniec podziękował za zakupy i pożegnał. Otrzymałem również paragon.
Placówka należąca do sieci pizzerii "Pizza Hut" zlokalizowanej w centrum handlowym "M1" w Markach została odwiedzona przeze mnie dnia 5 sierpnia 2022 roku. Wystrój lokalu był prosty. W trakcie mojej wizyty w pizzerii znajdowało się kilku innych klientów. Poziom czystości lokalu był niski, podłoga była brudna, na oknach były zacieki a stoły nie były dokładnie posprzątane po poprzednich klientach o czym świadczy fakt pozostawionych na nich resztek jedzenia. Obsługa nie przywitała mnie podczas wejścia do lokalu i sam musiałem wybrać stolik. Po wybraniu przeze mnie miejsca czekałem na zgłoszenie się obsługi około 8 minut. Obsługa, przez którą byłem obsługiwany była ubrana w strój pracowniczy. Konwersacja rozpoczęła się od przywitania mnie przez kelnera oraz pytania "Czy coś już Pan wybrał?" Przedstawiłem swoje zamówienie po czym kelner odszedł. Nie zostało zaproponowane mi nic więcej do jedzenie czy picia z menu. Na posiłek czekałem długo około 50 minut. Jedzenie było zimne oraz twarde. Stan talerzy nie był idealny były wyszczerbione oraz porysowane. Po skończonym posiłku czekałem na kelnera około 20 minut. Pracownik wystawił rachunek w postaci paragonu i podziękował za wizytę. Kompetencje kelnera oceniam jako niskie o czym świadczy fakt nie zaproponowania mi dodatkowych rzeczy przy zamówieniu. Kelner także podczas zadawania przeze mnie pytań o skład posiłków nie potrafił udzielić odpowiedzi. Stosunek kelnera do klienta był olewający i mało przyjemny, nie tylko do mnie ale i innych osób przebywających w lokalu. Obsługa kuchni nie przestrzegała zasad BHP, nie miała założonych fartuchów oraz przebywała w prywatnej odzieży. Karta dań była podarta a ceny mało widoczne.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.