Sklep Vistula znajduje się na 1 piętrze. Dotarcie do niego nie stanowi problemu również dla osób o ograniczonych możliwościach ruchowych.
Po wejściu do butiku zacząłem rozglądać się i przeglądać ubrania wiszące na wieszakach. Są one rozwieszone w sposób uporządkowany, uprasowane. Koszulki i t-shirty były ułożone równo na półkach. Odstępy między wieszakami i półkami nie utrudniały poruszania się po sklepie. W ciągu ok. 30 sekund od wejścia do sklepu osoba z obsługi podeszła do mnie pytając, czy może mi w czymś pomóc. Chciałem kupić spodnie. Asystentka pomogła mi dobrać rozmiar i uwzględniła moje potrzeby, takie jak kolor oraz styl. Pani ta pomogła mi zabrać spodnie do przymierzalni. W międzyczasie zapytała czy potrzebuję czegoś. Poprosiłem o większy rozmiar. Dostałem go nie musząc wychodzić z przymierzalni. Po przymiarkach zdecydowałem się na zakup spodni. Zostałem zaprowadzony do kasy. Kolejki nie było. Przed dokonaniem zapłaty przedstawiono mi aktualnie obowiązującą ofertę zniżkową i drobny produkt z oferty promocyjnej – skarpety.
Po dokonaniu zapłaty otrzymałem produkt zapakowany w papierową torbę. Obsługa życzyła mi miłego dnia. Zakupy przebiegły w profesjonalnej i miłej atmosferze.
Obsługa sklepu cały czas przebywała w maseczkach. Przy wejściu do sklepu stał płyn do dezynfekcji rąk.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.