Opinia użytkownika: Klient_2Nk8
Dotycząca firmy: VISTULA
Treść opinii: Sklep Vistula znajduje się na 1 piętrze. Dotarcie do niego nie stanowi problemu również dla osób o ograniczonych możliwościach ruchowych. Po wejściu do butiku zacząłem rozglądać się i przeglądać ubrania wiszące na wieszakach. Są one rozwieszone w sposób uporządkowany, uprasowane. Koszulki i t-shirty były ułożone równo na półkach. Odstępy między wieszakami i półkami nie utrudniały poruszania się po sklepie. W ciągu ok. 30 sekund od wejścia do sklepu osoba z obsługi podeszła do mnie pytając, czy może mi w czymś pomóc. Chciałem kupić spodnie. Asystentka pomogła mi dobrać rozmiar i uwzględniła moje potrzeby, takie jak kolor oraz styl. Pani ta pomogła mi zabrać spodnie do przymierzalni. W międzyczasie zapytała czy potrzebuję czegoś. Poprosiłem o większy rozmiar. Dostałem go nie musząc wychodzić z przymierzalni. Po przymiarkach zdecydowałem się na zakup spodni. Zostałem zaprowadzony do kasy. Kolejki nie było. Przed dokonaniem zapłaty przedstawiono mi aktualnie obowiązującą ofertę zniżkową i drobny produkt z oferty promocyjnej – skarpety. Po dokonaniu zapłaty otrzymałem produkt zapakowany w papierową torbę. Obsługa życzyła mi miłego dnia. Zakupy przebiegły w profesjonalnej i miłej atmosferze. Obsługa sklepu cały czas przebywała w maseczkach. Przy wejściu do sklepu stał płyn do dezynfekcji rąk.