Zakupy w biedronce przy ulicy Pocztowej zawsze są przyjemne i sprawne. Na tle innych jaworznickich biedronek towar jest tu rozłożony logicznie, w sposób ułatwiający zakupy. Dotyczy to jednak wyłącznie półek z ofertą "regularną". Standy promocyjne, zazwyczaj ustawione na załamaniu alejek często są w złym stanie, jeżeli chodzi o porządek. Czasem trudno znaleźć prawidłową cenę towaru i niezbędne jest samodzielne podejście z towarem do czytnika, w celu weryfikacji ceny. W pobliżu wyspy z warzywami również panuje duży chaos, spowodowany nagromadzeniem wszelakiej maści produktów non-food.
Moim zdaniem konieczna byłaby tu zmiana i reorganizacja rozmieszczenia towaru, aby skrócić czas, jaki klient musi poświecić na zrobienie zakupów.
Wcześniej sieć sklepów Action nie była mi znana. W trakcie pierwszej wizyty, po otwarciu w Jaworznie, byłam na prawdę miło zaskoczona! Do tej pory jestem regularną bywalczynią tego sklepu.
Największym atutem sklepu Action jest to, że znajdziemy w nim w zasadzie wszystko. Począwszy od wyposażenia wnętrz, chemii poprzez słodycze, kosmetyki aż po ubrania, artykuły biurowe, czy narzędzia gospodarstwa domowego. A co najważniejsze - w cenach o wiele niższych niż te proponowane w znajdujących się rzut beretem marketach czy drogeriach.
Plusem dyskontu są szerokie alejki, między którymi można wygodnie meandrować z wózkiem.
Jeśli ktoś jeszcze nie miał przyjemność robienia zakupów w sklepie Action - serdecznie do tego zachęcam, na pewno się nie rozczarujesz!
Sklep Pepco jest jednym z tych, do którego zawsze z przyjemnością wracam. Asortyment, co prawda nieco odbiegający jakością od tego, który możemy znaleźć u znanych marek specjalizujących się w wystroju wnętrz, jednak jak najbardziej zdający egzamin w trakcie użytkowania. A co najważniejsze - w bardzo przystępnych cenach!
Kolejne przedłużanie umowy u operatora - kolejne przykre doświadczenie!
W salonie Orange w Galerii Galena klient nie czuje się jak ktoś kto może mieć swoje wymagania. Zazwyczaj przedstawiana oferta jest bardzo uboga pod względem różnorodności rozwiązań, natomiast niebiańsko droga w swej kwocie! Z postawy pracowników często można mniemać jakoby byli tam "za karę".
Nie polecam!
Orzo to świetne miejsce na wypad z przyjaciółmi, lunch, romantyczną kolację, a nawet śniadanie! Właśnie na śniadania uwielbiam tam wpadać najbardziej. Pyszne, świeże, zawsze szybko podane. Obsługa jest zawsze miła i uśmiechnięta. Jedynym minusem jest konieczność częstego stania w kolejce w oczekiwaniu na stolik, jednak z pewnością świadczy to jedynie o tym, że Orzo jest miejscem lubianym przez wielu zadowolonych, powracających tam chętnie klientów!
Do sieci sklepów Biedronka uczęszczam regularnie - od pewnego czasu w wielu z nich wprowadzono kasy samoobsługowe.
Podczas ostatniej wizyty w sklepie przy os. Podłęże 1 postanowiłam skorzystać z takiej kasy z nadzieją, że pozwoli mi to na szybsze opuszczenie sklepu. Nadmienię tutaj, że kolejka do zwykłej kasy była bardzo długa, a kasa otwarta tylko jedna.
Z powodu dużej liczby artykułów, zakupy musiałam podzielić na dwa paragony, gdyż nie mieściły się one na taśmie, co uniemożliwiało kontynuowanie skanowania kolejnych artykułów.
Pani obsługująca tłum ludzi w jedynej otwartej kasie musiała z niej schodzić, aby pomóc w rozwiązaniu wielu kłopotów, będących treścią komunikatów pojawiających się w czasie kasowania na ekranie urządzenia.
Druga sprzedawczyni, co prawda kręciła się wokół kas, jednak stosunkowo długo trzeba było czekać na jakąkolwiek reakcję z jej strony.
To wszystko spowodowało, że skasowanie jednego wózka zakupów zajęło nam blisko 20 minut.
Wywołało to moje oburzenie, gdyż jakiś czas wcześniej robiąc zakupy również w jednym z sieci sklepów Biedronka, jednak znajdującego się w innej lokalizacji, skorzystanie z kas samoobsługowych było dla mnie dużym ułatwieniem i przyjemnością. A liczba asortymentu kupowanego przeze mnie była wtedy równie duża (o ile nie większa). To co wpłynęło na moje pozytywne odebranie usługi była jedna z Pań sprzedających, która pilnowała kas samoobsługowych, sprawnie rozwiązywała wszelkie błędy pojawiające się na komunikatach ekranu. Co więcej pomagała w nabijaniu produktów osobom starszym i niezaznajomionym z nowinkami technologicznymi. Wszystko to przyczyniło się do wysokiego poziomu obsług w tym sklepie. Niestety brakło tego w Biedronce znajdującej się na os. Podłęże 1.
Technologia, która ma usprawniać proces zakupów oraz go przyspieszać, paradoksalnie przyczyniła się do spadku jakości usługi i zadowolenia oraz straty czasu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.