Obsługa jest bardzo miła. Pani, która wykonywała usługę (strzyżenie) wysłuchała mojej wizji i w 100% spełniła moje oczekiwania. Fajnie, że w salonie jest szafa na okrycia wierzchnie czy torebki, w większości salonów w których byłam musiałam swoje rzeczy zostawiać na jakiejś kanapie na której już siedziały następne klientki. W salonie jest czysto, a w dzień, w którym byłam nie było żadnych opóźnień.Polecam :)
Osoby pracujące na infolinii mBanku są zawsze kompetentne, miłe, cierpliwe. Można zadać każde pytanie - zawsze otrzymuję wyczerpującą odpowiedź, a jeśli czegoś nie rozumiem, zawsze dostaję wyjaśnienie. Warto zaznaczyć, że na połączenie z konsultantem nie czeka się długo. Świetne jest to, że z mLinią można połączyć się przez aplikację mobilną, co świetnie się sprawdza jeśli nie pamiętamy telekodu ;-)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.