Obsługa nie zawodna szczególnie Pani którą tam widzę od lat mimo skomplikowanych zamówień zawsze przyjmuję je z uśmiechem. Wiele do rzeczenia zostawia jednak jakość podawanych produktów. Niestety sosy otrzymaliśmy ciepłe, pizza z papryką prawie w ogóle jej nie miała oraz ciasto pizzy było niedopieczone bardzo widoczna mąka. Ponieważ o smakach się nie dyskutuję bo każdy lubi co innego, nie będę pisała czy to było smaczne czy nie jednak znam tę sieć z innych lokali i nigdy nie zdarzyło mi się trafić na tak kiepską jakość. Szkoda, bo psuję to ogólną opinię a obsługa jest naprawdę bardzo fajna co nie często się zdarza. Prawie bym zapomniała mimo nie dużej liczny klientów bardzo długo czekaliśmy na pizze ( 45min ) , natomiast kolega kebaba otrzymał już po 15stu nie fajnie jest jak zamawiane produkty są podawane z taką różnicą czasu do jednego stolika.
Wybrałam się do sklepu Ryłko w celu zakupienia obuwia do ślubu, ponieważ wizytę w sklepie odbyłam prosto po pracy byłam ubrana na sportowo i mój strój chyba nie odpowiadał ekspedientką ze sklepu,ponieważ od początku wizyty miałam wrażenie,że Panie nie traktują mnie poważnie bo nie wyglądam na klienta tak drogiego sklepu. Nigdy nie ufam pierwszemu wrażeniu dlatego postanowiłam nie opuszczać sklepu Pani ekspedientka była nie miła nie chętnie odpowiadała na moje pytania po zmierzeniu butów i po okazaniu się że są za małe (Pani powiedziała,że się rozejdą) kolejny rozmiar o który poprosiłam Pani obrażona przyniosła okazał się za duży. Opuściłam sklep. W domu po obejrzeniu strony www okazało się że ten sklep ma rozmiary tzw ,,połówki" nie zostałam o tym poinformowana w sklepie. Koniec końców zakup odbył się przez internet.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.