Opinia użytkownika: Klaudia_447
Dotycząca firmy: RYŁKO
Treść opinii: Wybrałam się do sklepu Ryłko w celu zakupienia obuwia do ślubu, ponieważ wizytę w sklepie odbyłam prosto po pracy byłam ubrana na sportowo i mój strój chyba nie odpowiadał ekspedientką ze sklepu,ponieważ od początku wizyty miałam wrażenie,że Panie nie traktują mnie poważnie bo nie wyglądam na klienta tak drogiego sklepu. Nigdy nie ufam pierwszemu wrażeniu dlatego postanowiłam nie opuszczać sklepu Pani ekspedientka była nie miła nie chętnie odpowiadała na moje pytania po zmierzeniu butów i po okazaniu się że są za małe (Pani powiedziała,że się rozejdą) kolejny rozmiar o który poprosiłam Pani obrażona przyniosła okazał się za duży. Opuściłam sklep. W domu po obejrzeniu strony www okazało się że ten sklep ma rozmiary tzw ,,połówki" nie zostałam o tym poinformowana w sklepie. Koniec końców zakup odbył się przez internet.