Pojechałam obejrzeć meble z gazetki reklamowej. Na salonie takich nie było, jedyna opcja na zamówienie. Zostały zamówione z dostawą do domu. Meble przyjechały 14.07. Obsługa wniosła po czym szybko się ulotniła. Po rozpakowaniu i złożeniu okazało się, że w paczce były pomylone drzwiczki. Powinny być lewe i praw, a przyszły dwie lewe. 25.07 została złożona reklamacja. Po 3 tygodniach pofatygowałam się do sklepu z zapytaniem o reklamację usłyszałam, że pracownik na drugi dzień zadzwoni i powie kiedy można przywieźć złe drzwiczki i wymienić na nowe. Oczywiście cała operacja już na mój koszt. Telefonu od pracownika nie było. I tak już prawie miesiąc meble leżą rozkręcone w pokoju bo nie ma kto nam tych prawidłowych drzwiczek wydać z magazynu. Jedyny plus to miła obsługa i czysty salon.
Sympatyczna obsługa. Bardzo dobre jedzenie, spory wybór, głownie dania tureckie. Zamówiony kebab był bardzo dobry, surówka była świeża. Jedyny minus to położenie lokalu. Niestety znajduje się przy głównej ulicy co troszkę negatywnie wpływa na klimat. W środku lokal czysty i schludny. Miły nowoczesny wystrój. Lokal nie duży.
Miła obsługa ale niestety jakoś zamówionego napoju zostawił dużo do życzenia. Zamówiłam mojito. Dostałam "coś" w smaku lemoniady bez logu i mięty. Kiedy przechodnia kelnerka została zapytana o brakujące składniki, zostałam poinformowana, że się skończyły. Kelnerka która przyniosła zamówienie została zapytana o to samo, stwierdziła, że zaraz przyniesie mojito. Niestety dostałam tą samą szklankę z dwoma listkami mięty w wielkości małego paznokcia u ręki. Przy płaceniu rachunku, kelnerka udawała, że nie słyszy mojego zadowolenia i patrzyła w drugą stronę. Jakość jedzenia dobra. Kelnerki ubrane schludnie i czysto. Widniał u nich uśmiech na twarzy mimo dużego natężenia ruchu.
Salon utrzymany w czystości. Strefa wejścia schludna. Rzeczy zawieszone równo na wieszakach. Obsługa sympatyczna i pomocna. Pomogła mi znaleźć odpowiedni rozmiar rzeczy. Jak poprosiłam w przymierzalni o inny rozmiar Pani z uśmiechem poszła, poszukała i przyniosła. Obsługa wyróżnia się wśród klientów. Przymierzalnia czysta bez nadmiaru ubrań na gondoli (miejsce gdzie odwieszane są rzeczy po przymierzeniu). Przy kasie uśmiechnięta Pani. Nie usłyszałam propozycji dodatku. Paragon został podany razem z kartą kredytową. Od sprzedawcy na zakończenie padły słowa "dziękuję, zapraszamy ponownie".
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.