Opinia użytkownika: Klaudia_343
Dotycząca firmy: abra
Treść opinii: Pojechałam obejrzeć meble z gazetki reklamowej. Na salonie takich nie było, jedyna opcja na zamówienie. Zostały zamówione z dostawą do domu. Meble przyjechały 14.07. Obsługa wniosła po czym szybko się ulotniła. Po rozpakowaniu i złożeniu okazało się, że w paczce były pomylone drzwiczki. Powinny być lewe i praw, a przyszły dwie lewe. 25.07 została złożona reklamacja. Po 3 tygodniach pofatygowałam się do sklepu z zapytaniem o reklamację usłyszałam, że pracownik na drugi dzień zadzwoni i powie kiedy można przywieźć złe drzwiczki i wymienić na nowe. Oczywiście cała operacja już na mój koszt. Telefonu od pracownika nie było. I tak już prawie miesiąc meble leżą rozkręcone w pokoju bo nie ma kto nam tych prawidłowych drzwiczek wydać z magazynu. Jedyny plus to miła obsługa i czysty salon.