Zakupy w supermarkecie Biedronka oceniam na 3+. Duży plus należy się personelowi, który mimo dużej liczby klientów chętnie odpowiadał na pytania zadawane przez klientów np. w jakim miejscu znajduje się dany produkt. Personel był ubrany w odpowiednie, firmowe stroje. Ekspedientka obsługująca kasę fiskalną była osobą miłą i uśmiechniętą. Choć muszę przyznać, że zdanie wypowiadane przez osoby obsługujące kasy po zapłacie i spakowaniu zakupów przez klienta: "dziękuję, zapraszam ponownie" brzmią sztucznie i raczej nie zachęcają do kolejnych zakupów. Niestety mam pewne zastrzeżenia do wyglądu miejsca obsługi, podłogi były brudne, panowało zamieszanie, niektóre produkty nie znajdowały się w odpowiednich działach. Czas obsługi był optymalny, uważam, że jak na taką liczbę osób, przebiegało to wszystko sprawnie. Z pewnością konkurencyjne ceny mają wpływ na to, że to miejsce cieszy się taką popularnością, co mówią też klienci. Niestety asortyment jest dość ograniczony, chociaż Biedronka organizuje wyprzedaże i specjalne promocje np. na Święto Zakochanych, to nie mamy tu aż takiej różnorodności produktów jak w innych supermarketach.
Oceniam całą wizytę w perfumerii Sephora na mocne 4+. Personel był profesjonalny i uprzejmy. Ekspedientka sama podeszła do mnie z zapytaniem o pomoc i fachowo pomogła wybrać odpowiednie perfumy na prezent dla mężczyzny. Ekspedientka znała nazwy perfum, ich nuty zapachowe i potrafiła odpowiednio je dobrać do wieku i charakteru osoby. Cały personel wyglądał czysto i schludnie. W sklepie było czysto, produkty były dobrze wyeksponowane i znajdowały się w odpowiednich dla siebie kategoriach. Jedynym moim zastrzeżeniem jest czas oczekiwania w kolejce i czas obsługi, na co z pewnością miał też wpływ zbliżający się weekend i powoli zbliżające się Walentynki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.