MARINA WELLNESS CENTER brzmi nieźle pomyślałam. Prezentacja w internecie przyjemna. Czemu by się troszkę nie zrelaksować?? 3h wejście na basen, saunę, i siłownie?? Kupiłam karnet i szczęśliwa ruszyłam się odprężyć. Pierwsza styczność w recepcji - wrażenie bardzo miłe. Gorzej było już tylko po przekroczeniu szatni. Łazienka na pierwszy rzut oka ok, ale nikt się nie pofatygował żeby przymocować obluzowane haczyki na ręczniki (tym samym kiedy ja byłam pod prysznicem mój ręcznik już spadł z haczyka i czekał na mnie na podłodze). Pomyślałam drobiazg idę dalej :) Basen niewielki, woda podobno 30C jak wynikało z tablicy informacyjnej. Szkoda, że nikt z obsługi przy wejściu nie poinformował mnie, że za 30 minut zaczynają się zajęcia z AQUAAREOBIK'u i 3/4 basenu zostaje odgrodzone na potrzeby zajęć. Tym samym w 5 osób ciężko popływać na malej powierzchni jaka została. Nic straconego jest przecież jeszcze sauna i solarium....I tak to w saunie uwaga zaledwie 83C więc wątpliwa to przyjemność. Aby skorzystać z solarium należy ładnie poprosić Ratownika pełniącego dyżur aby otworzył przybytek i włączył. Pomieszczenie pozostawia wiele do życzenia kafelki na podłodze pamiętają chyba Gierka (takie są na całej powierzchni obiektu - wymagają zdecydowanie wymiany na nowe!!). Nie ma najmniejszego " dywanika" na jaki by można stanąć przed położeniem się do łóżka. Łóżko dość wąskie, a przyciski sterujące dość mocno wyeksploatowane -strach dotknąć bo może coś kopnie :/. I tak zajęty basen przez prowadzone zajęcia, chłodna sauna i nieciekawe solarium zraziły mnie do tego miejsca!! Jakby było mało przy wyjściu Pan w recepcji zagubił mój karnet. Wpierw wypierał się że w ogóle go przyjął, później jeszcze przyszedł menager i wspólnymi siłami szukali mojego karnetu. Dzięki Bogu byłam jeszcze z kimś i udało się nabić moje wejścia na inny karnet. Bałagan dość spory. Szczerze odradzam!!!
Supermarket zrezygnował swego czasu z czerwonych koszyków zakupowych do ręki. Pozostawił tylko wózki, które wymienił na nowsze i większe. Jest to pewna niedogodność gdyż nie zawsze robię duże zakupy a kupują np. chleb, bułki, sałatę i ser muszę trzymać wszystko w ręku. Jest to nie wygodne i denerwujące. Niestety albo ktoś nie pomyślał albo źle zmierzył wózki. Są one za duże i z trudnością w jednej alejce mogą minąć się 2. Nie mówiąc już o sytuacji gdy na sklepie stoi jeszcze nie rozładowana paleta lub kosz na kartonowe pudełka po produktach. komfort robienia zakupów spadł wg mojej 5stopniowej skali z 5 na 2,5.
Doskonała obsługa klienta. Na wejściu zostałam przywitana przez pracownika. Konsultant pomógł mi odnaleźć interesujący mnie towar z gazetki w tym przypadku były to porcelanowe kubki.Zostałam poinstruowana o możliwościach zwrotu/reklamacji/wymianie(jest to dla mnie zawsze cenna uwaga). Pomimo wielkiego zamieszania jakie panowało z uwagi na święto kawy czułam się w pełni profesjonalnie obsłużona. Gorąco polecam !!
Witamy i dziękujemy za komentarz. Dla naszych pracowników z Galerii Bałtyckiej zadowolenie klienta jest najwyższą wartością. Dzięki ich staraniom, możemy po raz kolejny, pochwalić się statuetką Godło Jakości Obsługi. Pozdrawiamy, Tchibo Warszawa Sp. z o.o.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.