Ogromny wybór kosmetyków, większość dostępna stacjonarnie tylko tam. Spora część to kosmetyki naturalne.
Na plus program lojalnościowy - przy zakupach za 40 zł dostaje się pieczątkę. 4 pieczątki to zniżka 20% na cały asortyment (jednorazowa). Czasami są promocje -20% na wszystko np. z okazji Dnia Dziecka itp.
Personel chętnie pomaga radą lub pomaga dobrać kolor fluidu czy szminki.
Jedyny minus to ciasnota i kolejki podczas akcji promocyjnych.
Poza tym - od kilku lat moja ulubiona drogeria.
Od kilku lat kupuję ubezpieczenia w CUK-u na Kalwaryjskiej. Obsługa zawsze fachowo wskaże najkorzystniejsze ubezpieczenie (oferta jest naprawdę spora i łatwo się pogubić, zwłaszcza jak się jest takim laikiem jak ja) - zarówno pod względem ceny, jak i zakresu. Pomoc uzyskałam również wówczas gdy miałam pytania odnośnie zgłaszania szkody i "otrzymania" samochodu zastępczego.
Od kilku lat robię zakupy na eObuwie, ale bardzo zraziłam się, bo moja pierwsza reklamacja została odrzucona jako bezzasadna. Obuwie rzekomo było źle dobrane, co jest niezgodne z prawdą. Co ciekawe sklep reklamację z tytułu rękojmi skierował do producenta obuwia.
Wygody zakupów i atrakcyjna cena nie przewyższą dyskomfortu z późniejszego użerania się z reklamacją.
Zdecydowanie moja ulubiona pizzeria z dostawą.
Pizza przyjeżdża w około 20 minut (prawie zawsze punktualnie) - czas można monitorować online, żeby wiedzieć o której godzinie pizza do nad dotrze.
Pizza jest pyszna i z dobrej jakości składników. Jedyny minus to cena, ale prawie zawsze jest jakaś promocja.
Kilkakrotnie robiłam zakupy w tej księgarni, bo ceny były korzystne i była możliwość odbioru osobistego. Ostatnim razem (ponad rok temu) odstąpiłam od umowy, ale zamiast pieniędzy otrzymałam informację, że sklep kończy działalność i będzie sukcesywnie zwracał należności. Do dziś nie mam swoich 40 zł.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.