W sklepie stało kilka pytań pomiędzy alejkami. Czasami się przechodziły po sklepie. Nie zostałam powitana w sklepie. Nikt nie poszedł zapytać czy w czymś pomóc. W niektórych kartonach znajdowały się pojedyncze buty. Do jednego modelu buta w rozmiarze 38, były 2 pudełka, w których był tylko lewy but. widząc moje zakłopotanie, nikt nie podszedł do mnie. Bardzo zraziłam się do tego sklepu. Obsługa przy kasie była sprawna i dość miła. Tutaj bez zastrzeżeń.
Zrozumiałe jest, że w niektórych bankach należy odczekać swoje w kolejce. Moje pytanie do doradcy dotyczyło lokaty. Pani jednak nie odpowiedziała na moje proste pytanie, "co zrobić po jej zakończeniu?", a drążyła temat jak ta lokata działa, jakie kwoty trzeba wpłacać teraz, żeby były one objęte lokatą. Nie rozumiałam kompletnie o co Pani chodzi. Z resztą nie raz Pani zapytała mnie czy rozumiem o czym mówi, więc odpowiedziałam,że nie i chciałam uzyskać odpowiedź na moje pytanie, ale Pani ciągle drążyła swój temat. W pozostałych kwestiach w miarę udało się porozumieć i uzyskać odpowiedzi na pytania. Odnoszę jednak wrażenie, że pracująca tam kobieta, nie potrafi sobie poradzić z udzieleniem odpowiedzi na każde pytanie tak, aby klient był w 100% zadowolony.
Pracownicy, pomocni w odszukaniu produktu. Dbają o wygląd sklepu i o zapełnienie asortymentu na półkach. Życzliwi podczas obsługi. Czas obsługi bardzo krótki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.