Opinia użytkownika: Katarzyna_4917
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Zrozumiałe jest, że w niektórych bankach należy odczekać swoje w kolejce. Moje pytanie do doradcy dotyczyło lokaty. Pani jednak nie odpowiedziała na moje proste pytanie, "co zrobić po jej zakończeniu?", a drążyła temat jak ta lokata działa, jakie kwoty trzeba wpłacać teraz, żeby były one objęte lokatą. Nie rozumiałam kompletnie o co Pani chodzi. Z resztą nie raz Pani zapytała mnie czy rozumiem o czym mówi, więc odpowiedziałam,że nie i chciałam uzyskać odpowiedź na moje pytanie, ale Pani ciągle drążyła swój temat. W pozostałych kwestiach w miarę udało się porozumieć i uzyskać odpowiedzi na pytania. Odnoszę jednak wrażenie, że pracująca tam kobieta, nie potrafi sobie poradzić z udzieleniem odpowiedzi na każde pytanie tak, aby klient był w 100% zadowolony.