Kompetentni i życzliwi pracownicy infolinii mBanku zawsze rozwiewają wszelkie wątpliwości i pomagają w załatwieniu spraw bieżących. Jestem klientką tego banku od około 11 lat i nie zdarzyło mi się jeszcze zadzwonić i nie uzyskać odpowiedzi na pytania albo zostać źle potraktowaną.
Witam. Na wstępie bardzo dziękuję, że zechciała Pani podzielić się opinią na temat obsługi na infolinii w mBanku – czytanie takich komentarzy to sama przyjemność. Cieszę się, że dyspozycja została zrealizowana dla Pani sprawnie i w miłej atmosferze. Wierzę, że dalsza współpraca z mBankiem będzie dla Pani równie satysfakcjonująca. Jednocześnie zachęcam Panią do kolejnych kontaktów - polecam połączenie z Ekspertem online w kanale video/audio/czat. Pozdrawiam Justyna Wawrzonek, mBank
Jedynym mankamentem Biedronki...
Jedynym mankamentem Biedronki przy głównej ulicy w Toruniu jest czas obsługi, który dość często jest wydłużony ze względu na doskonałe usytuowanie sklepu i tworzące się przez to kolejki. Personel jest bardzo życzliwy i pomocny, zwykle uśmiechnięty i tworzący przyjazną atmosferę. Jeśli chodzi o asortyment, niczego tam nie brakuje. Bardzo dobre miejsce na zakupy na toruńskiej starówce.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.