Leroy Merlin niestety bardzo mnie rozczarował. Bardzo długo czekałam na obsługę. Po kilkunastu minutach szukania pomocy znalazłam przypadkowego Pana, ale niestety okazało się że nie był on z działku, który mnie interesował i nie był w stanie mi pomóc. Po dłuższej chwili oczekiwania pojawiła się, w końcu osoba odpowiadająca za dany dział. Pan próbował pomóc, jednak nie był chyba do końca zorientowany na temat produktu, który chciałam kupić, gdy okazało się, że dany artykuł jest chwilowo nie dostępny pan obiecał sprowadzić go z innego sklepu. Zabrał ode mnie numer telefonu i obiecał odezwać się do kilku dni i poinformować czy mogę przyjechać po odbiór. Minęło już 2 tygodnie i niestety nikt się do mnie nie odezwał.
"INGLOT" w Bonarka City Center inaczej jak REWELACYJNIE nie można ocenić. Pierwszy raz spotkałam się z tak kompetentnym personelem. Jedna z pań bardzo mile mnie przywitała i taktownie zasugerowała pomoc, z której aż chętnie się chciało skorzystać. Zrozumiałyśmy się od razu, pani w kilka sekund wiedziała, jaki produkt będzie odpowiedni dla mnie - pod każdym względem mnie zadowolił. Czas zakupu nie trwał długo, ale dlatego, że produkt był od razu trafiony. Przy kasie zostały zaproponowane mi promocyjne artykuły, z których faktycznie warto było skorzystać. Pani także zaprosiła mnie na akcję jaką INGLOT organizował, czyli możliwość wykonania bezpłatnego makijażu. Miejsce czyste, zadbane i dobrze zorganizowane przez obsługę. Bardzo mile wspominam ten zakup i zamierzam z chęcią tam jeszcze wrócić. Polecam
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.