Opinia użytkownika: Katarzyna_4442
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Leroy Merlin niestety bardzo mnie rozczarował. Bardzo długo czekałam na obsługę. Po kilkunastu minutach szukania pomocy znalazłam przypadkowego Pana, ale niestety okazało się że nie był on z działku, który mnie interesował i nie był w stanie mi pomóc. Po dłuższej chwili oczekiwania pojawiła się, w końcu osoba odpowiadająca za dany dział. Pan próbował pomóc, jednak nie był chyba do końca zorientowany na temat produktu, który chciałam kupić, gdy okazało się, że dany artykuł jest chwilowo nie dostępny pan obiecał sprowadzić go z innego sklepu. Zabrał ode mnie numer telefonu i obiecał odezwać się do kilku dni i poinformować czy mogę przyjechać po odbiór. Minęło już 2 tygodnie i niestety nikt się do mnie nie odezwał.