Opinie użytkownika (4)

Korzystałam z obsługi...
Korzystałam z obsługi tej stacji w święto zmarłych w związku z czym nie spodziewałam się wielkiego ruchu, tak też było. Na stacji byłam sama. Dookoła było bardzo czysto, pomimo miejsca w którym się znajdowałam zapach benzyny nie był aż tak duszący jak to bywa na innych stacjach. Z tankowaniem niestety musiałam poradzić sobie sama. Z obsługi dostrzegłam tylko jednego pana który stał za ladą. Uprzejmie powiedzial mi dzień dobry, transakcja przebiegła szybko i sprawnie. Na koniec usłyszałam do widzenia życzę miłego dnia na co odpowiedziałam podobnie. Wizyta nie przebiegła nad wyraz ekscytująco dla klienta nie proponowano mi niczego dodatkowo, ale z pewnością była przyjemna. Pan obsługujący był miły i kulturalny, dookoła panował porządek a ja zatankowałam tak jak chciałam.

Katarzyna_4408

05.11.2014

ORLEN

Placówka

Bydgoszcz, Grunwaldzka 293

Nie zgadzam się (0)
Weszłam do tego...
Weszłam do tego sklepu bez konkretnej potrzeby, po prostu chciałam się rozejrzeć. Nie dość, że nie zostałam zauważona przez żadną panią pracującą w tym sklepie to jeszcze musiałam wybrać inną drogę dojścia do upatrzonej przeze mnie bluzki bo na środku wcześniej obranej przeze mnie drogi stanęły dwie rozmawiające panie. Choć w salonie panował totalny nieład, wszystkie ubrania były porozrzucane a wieszaki spadały udało mi się znaleźć dresy w korzystnej cenie. Rozmiar S może byłby dobry, gdyby nie ich długość, postanowiłam zapytać obsługującą klientów w tym sklepie panią o to czy dane dresy występują w rozmiarze XS, odpowiedź jaką otrzymałam to "jest tylko to co leży na stole'', nie tego się spodziewałam. Ponowiłam pytanie dodając, że jeżeli występują w rozmiarze XS to spróbuję znaleźć w innym kolorze, okazało się, że występują w tym rozmiarze. Wiedząc, że sama muszę sobie poradzić zaczęłam przekopywać się przez stos ubrań. Niestety nie udało mi się znaleźć, uznałam, że przymierzę wcześniej znalezione dresy w rozmiarze S. To co zwróciło moją uwagę był fakt, że spodnie nie posiadały zabezpieczenia - tzw. klipsa. Spodnie nie pasowały, udałam się do stołu z dresami, tam znalazłam kolejne niezaklipsowane spodnie. Udałam się ponownie do tej samej pani informując ją o tej sytuacji, patrząc na mnie miną bez jakiegokolwiek wyrazu tylko kiwała głową, przekazałam informację, że zostawiam spodnie na stole i odeszłam, kobieta nie zareagowała w dalszym ciągu. To zachowanie było dla mnie całkowicie niezrozumiałe, spodnie leżały i czekały na złodzieja. Ja nie usłyszałam "dzień dobry", "do widzenia" ani "czy pomóc znaleźć dany rozmiar".

Katarzyna_4408

26.06.2014

Cubus

Placówka

Bydgoszcz, Kruszwicka 1

Nie zgadzam się (1)
Wchodząc do punktu...
Wchodząc do punktu widzi się mnóstwo towaru, półki przepełnione, ale ułożone schludnie, każde w odpowiednim i przemyślanym miejscu, zgodnie z kategorią oraz wielkością. Wszystko jest widoczne i czytelne. W sklepie można dostać niemalże wszystko a nawet więcej niż w kiosku z tą różnicą, że tutaj mam pewność, że towar który kupuję jest świeży (np.: batony). Przy kasie wyeksponowana jest "dzisiejsza" prasa oraz smakołyki. Pani kasjerka za ladą jest mało widoczna z powodu wysokiej i obładowanej towarami lady, dlatego ciche ,,dzień dobry'' dało się wyczytać jedynie z ruchu warg, następnie usłyszałam cenę i ''do widzenia''. Obsługa zwraca uwagę klienta, dopiero kiedy podchodzi do kasy, wcześniej pozostaje niezauważony, kasjerka tylko i wyłącznie stoi za ladą, nie wychodzi poza nią. Kolejka powstaje bardzo szybko ponieważ wielu klientów lubi poprzeglądać sobie gazetki w trakcie kupowania, kasjerce trzeba przyznać ogromny spokój i opanowanie, choć innych klientów to drażni. Wygląd i aranżacja oraz porządek w sklepie jest na bardzo wysokim poziomie, jednak jakość obsługi mogłaby się poprawić, powinni wyjść do klientów.

Katarzyna_4408

25.06.2014

Inmedio

Placówka

Bydgoszcz, Kruszwicka 1

Nie zgadzam się (4)
Wchodząc do sklepu...
Wchodząc do sklepu na pierwszym miejscu wyczuwa się cudowną woń świeżego pieczywa co jest ogromnym atutem tego marketu. W sklepie generalnie panuje ład i porządek, ale na pułkach z artykułami spożywczymi. Problem jest ze środkiem, gdzie stoją metalowe kosze z towarami, które nie były ułożone, panuje tam po prostu chaos i ciężko się odnaleźć. Obsługa nie zwraca uwagi na klienta dopóki nie poprosi go o pomoc, odpowiedź jest krótka i konkretna. Przy kasie słyszy się ,,dzień dobry'' i ''miłego dnia'' lub ''do widzenia'' zakończone miłym uśmiechem. Tempo kasowania jest szybkie i sprawne, obsługa szybko reaguje na rosnące kolejki otwierając kolejną kasę.

Katarzyna_4408

25.06.2014

LIDL

Placówka

Bydgoszcz, Nakielska 261

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi