Opinia użytkownika: Katarzyna_4408
Dotycząca firmy: Inmedio
Treść opinii: Wchodząc do punktu widzi się mnóstwo towaru, półki przepełnione, ale ułożone schludnie, każde w odpowiednim i przemyślanym miejscu, zgodnie z kategorią oraz wielkością. Wszystko jest widoczne i czytelne. W sklepie można dostać niemalże wszystko a nawet więcej niż w kiosku z tą różnicą, że tutaj mam pewność, że towar który kupuję jest świeży (np.: batony). Przy kasie wyeksponowana jest "dzisiejsza" prasa oraz smakołyki. Pani kasjerka za ladą jest mało widoczna z powodu wysokiej i obładowanej towarami lady, dlatego ciche ,,dzień dobry'' dało się wyczytać jedynie z ruchu warg, następnie usłyszałam cenę i ''do widzenia''. Obsługa zwraca uwagę klienta, dopiero kiedy podchodzi do kasy, wcześniej pozostaje niezauważony, kasjerka tylko i wyłącznie stoi za ladą, nie wychodzi poza nią. Kolejka powstaje bardzo szybko ponieważ wielu klientów lubi poprzeglądać sobie gazetki w trakcie kupowania, kasjerce trzeba przyznać ogromny spokój i opanowanie, choć innych klientów to drażni. Wygląd i aranżacja oraz porządek w sklepie jest na bardzo wysokim poziomie, jednak jakość obsługi mogłaby się poprawić, powinni wyjść do klientów.