W sklepie Parfois bywam dosyć często, ponieważ posiadają ciekawy asortyment. Tym razem padło na zegarek, przy wyborze pomagała mi przemiła ekspedientka. Oprócz pomocy jaką uzyskałam przed zakupem, Pani sprzedawczyni zaproponowała zmniejszenie zegarka na miejscu. Ekspedientka nie musiała tego robić, a jednak poświęciła swój czas. Zmieszanie zegarka zajęło około 10 minut, nie było to łatwe, sprzedawczyni poradziła sobie bez problemu. Umiejętności sklepowej były ogromne, zakres wiedzy także. Ekspedientka radziła sobie ze stresem, gdy przy kasie zbierały się kolejne osoby do zakupu przedmiotów, w miarę szybko powiadomiła koleżankę która przebywała w drugiej części sali z prośbą o pomoc. Jestem bardzo zadowolona z obsługi w sklepie, w Parfois panuje miła atmosfera, a sprzedawcy są zawsze chętni do pomocy.
W lutym zakupiłam w tym sklepie bluzkę w prezencie dla znajomej, niestety okazało się iż bluzka ma zły rozmiar, po paru dniach udałam się do sklepu aby zwrócić towar ( z tego co mi wiadomo mam na to 14 dni). Pan przy kasie oschle zapytał dlaczego zwracam, wręcz bym stwierdziła, że był zły że będzie musiał wypełniać dokumenty do zwrotu. Poinformowałam go, iż bluzka ma zły rozmiar. Sprzedawca przewrócił oczami i spytał czy jednak nie chciałabym wybrać czegoś innego w sklepie, zastanowiłam się chwilę i oznajmiłam że przejdę się po sklepie i może coś znajdę. Ostatecznie wybrałam spodnie do których musiałam dopłacić różnicę po zwrocie bluzki, sprzedawca z zaplecza przyniósł dokumenty do podpisania i w pierwszej kolejności wydał mi kwotę za bluzkę, w drugiej kolejności skasował spodnie i poprosił o zapłatę za spodnie. Cały proces trwał może 2 minuty, jednak zachowanie sprzedawcy było według mnie nie do przyjęcia, powinien bez względu na sytuacje (przyjęcie zwrotu, sprzedaż towaru) być uprzejmy. Ciężko mi ocenić jego kompetencję mogę jedynie powiedzieć że korzystne jest dla jego pracodawcy iż zatrzymał klienta, a firma na tym nie straciła, a zyskała dodatkowe pieniądze.
Dnia 21.03.2014 r. (piątek) została przedstawiona mi oferta kredytu przez eksperta ds. sprzedaży Panią Magdalenę K.Cała obsługa trwała około 30 minut, Pani Magdalena najpierw przedstawiła mi ofert, później rozwiała wszystkie moje wątpliwości.Muszę przyznać, że teoretyczna wiedza Pani Magdaleny na temat kredytów była ogromna, dało się odczuć iż nie ma dla niej tematu nieznanego. Miejsce spotkania -czyli oddział banku bardzo przyjazne klientom, w rogu kącik dla maluszków - gdyby któryś z klientów przyszedł z dzieckiem. Miła obsługa proponująca ciepłe napoje w trakcie spotkania z ekspertem, to wszystko sprawia iż każdy klient czuje się komfortowo i przyjemnie.Oceniam całą obsługę rewelacyjnie.
Witam serdecznie. Bardzo dziękuję za zgłoszenie swojej obserwacji na temat obsługi w placówce mBanku w Bydgoszczy, ul. Grodzka 19/21. Każda informacja, którą otrzymujemy bezpośrednio od klientów jest cennym źródłem informacji. Bardzo zależy nam, aby poziom obsługi świadczony przez pracowników naszego banku spełniał najwyższe standardy. Dlatego cieszy fakt, iż docenia Pani kompetencje naszego doradcy. Przypominam, iż pozostajemy do dyspozycji zarówno w naszych oddziałach, jak i na mLinii pod numerem: 0 801 300 800 lub 042 6 300 800. Pozdrawiam Rafał Nowacki, mBank
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.