Opinia użytkownika: Katarzyna_4301
Dotycząca firmy: New Yorker
Treść opinii: W lutym zakupiłam w tym sklepie bluzkę w prezencie dla znajomej, niestety okazało się iż bluzka ma zły rozmiar, po paru dniach udałam się do sklepu aby zwrócić towar ( z tego co mi wiadomo mam na to 14 dni). Pan przy kasie oschle zapytał dlaczego zwracam, wręcz bym stwierdziła, że był zły że będzie musiał wypełniać dokumenty do zwrotu. Poinformowałam go, iż bluzka ma zły rozmiar. Sprzedawca przewrócił oczami i spytał czy jednak nie chciałabym wybrać czegoś innego w sklepie, zastanowiłam się chwilę i oznajmiłam że przejdę się po sklepie i może coś znajdę. Ostatecznie wybrałam spodnie do których musiałam dopłacić różnicę po zwrocie bluzki, sprzedawca z zaplecza przyniósł dokumenty do podpisania i w pierwszej kolejności wydał mi kwotę za bluzkę, w drugiej kolejności skasował spodnie i poprosił o zapłatę za spodnie. Cały proces trwał może 2 minuty, jednak zachowanie sprzedawcy było według mnie nie do przyjęcia, powinien bez względu na sytuacje (przyjęcie zwrotu, sprzedaż towaru) być uprzejmy. Ciężko mi ocenić jego kompetencję mogę jedynie powiedzieć że korzystne jest dla jego pracodawcy iż zatrzymał klienta, a firma na tym nie straciła, a zyskała dodatkowe pieniądze.