zadzwonilam aby aktywowac dostep internetowy do rachunku oszczednosciowego ktory zalozylam w ubieglym roku. Zgodnie z procedura, konsultant musi oddzwonic do mnie na nr podany w momencie zakladania rachunku. Niestety okazalo sie ze w systemie nie ma wpisanego mojego nr telefonu, pomimo, ze ja na moim podpisanym egzemplarzu umowy posiadam wpisany moj nr telefonu. Dowiedzialam sie ze niestety nie ma mozliwosci wgladu w oryginal umowy, na ktorym widnieje nr telefonu - w zwiazku z tym - nie ma mozliwosci aktywowania konta - i zostalam odeslana do oddzialu. PO dluzszej rozmowie - okazalo sie ze jest jeszcze jedna opcja: wyslanie poczta pakietu aktywacyjnego, o co poprosilam
Posiadam abonament medyczny i zadzwoniłam aby przełozyc umowiona wizyte, gdyz z powodu choroby nie moge w dniu dzisiejszym przyjsc na umowiona wizyte u dentysty. Najpierw bezskutecznie probowalam sie dodzwonic do przychodni w Gdansku, pozniej dodzwonilam sie na infolinie. Okazalo sie ze jest problem - bo mam umowione 2 wizyty (umawialam je podczas wizyty w przychodni), a infolinia nie moze umowic kolejnej wizyty. Skoro jedna jest juz umowiona, to ta druga nie moze byc "przelozona", bo jest to rownoznaczne ze skasowaniem i umowieniem w innym terminie - a tego "się nie da". Pani na infolinii mowila, ze sa to zalecenia odgorne i moge zrobic to jedynie w placowce, za pisemnym zaleceniem lekarza. Moje tłumaczenie, ze skoro mam umowione 2 wizyty, to takie zalecenie bylo - i teraz chodzi mi tylko o przelozenie terminu jednej z nich - na nic sie nie zdalo. Nie da sie i koniec. Jedyne co mozna zrobic to skasowac, wiec skasowalam 1 z terminow. Do przychodni w Gdansku wciaz nie udaje mi sie dodzwonic - co tez rozumiem, bo w koncu dlatego uruchomili infolinie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.