Obsługa wita klienta z uśmiechem. Po chwili oglądania towaru oferuje swoją pomoc. Bardzo sprawnie wyszukuje odpowiedni rozmiar i kolor obuwia. Niestety chwilowo brak w sklepie stopek, co znacznie utrudnia przymierzanie. Obługa przeprasza jednak za niedogodności. Nie ma problemu z odłożeniem na dwie godziny towaru.
Po wejściu do butiku obsługa wita klienta. Po chwili oglądania przez klienta towaru oferuje swoją pomoc. Sprawnie wyszukuje potrzebny rozmiar i kolor. W przymierzalni oferuje swoją pomoc. Jeśli słyszy odpowiedź odmowną, dalew klientowi spokojnie przymierzać. Obsługa udziela wyczerpujacych informacji na temat dostepności towaru w niedalekiej przyszłości. Miło żegna kilenta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.