Stacja paliw została odwiedzona przeze mnie w drodze na wakacje. Pierwszą rzeczą, która mnie zraziła był brak pracownika na podjeździe. Każdemu należy się przerwa ale wtedy powinien zastąpić go pracownik stojący na kasie. Następnie w damskiej toalecie okazało się, że pomimo podpisanej listy panuje bałagan. Dużym zdziwieniem była dla mnie obecność za kasą podjazdowego. Jeden z kasjerów układał towar a na kasie stał podjazdowy, który o tej porze powinien być na podjeździe. Widać było, że nie jest to jego miejsce pracy ponieważ nie zaproponował żadnego produktu ponad to co poprosiłam, nie zaprosił ponownie, nie zapytał o kartę VITAY. Nie polecam tej stacji!
Odzwiedzona stacja paliw Orlen jest czystym miejscem do którego klientowi aż chce się wracać. Przyjemna atmosfera na stacji spowodowana jest także dobrze dobraną grupą pracowników. Pan Sławek i Pani Magda wprowadzają luźną atmosferę, jednocześnie obsługując klienta zgodnie ze standardami. Ich zachowanie nie jest "sztywne" a każdy klient traktowany jest indywidualnie i wychodzi ze sklepu z uśmiechem. Klienci witani są już od samych drzwi uśmiechem i skinieniem głowy, przy kasie standardowe Dzień dobry, podanie kwoty do zapłaty, podanie kwoty reszty, spytanie o kartę Vitay, podziękowanie i zaproszenie do ponownego odwiedzenia stacji. Zabrakło jedynie aktywnej sprzedaży.
Sklep Agap jest jednym z bardziej zadbanych sklepów spożywczych w których zdarza mi się robić zakupy. Ekspedientki są raczej zawsze uśmiechnięte, nie zdarza im się niemiło odnosić do klienta. Na sali sprzedaży panuje zawsze porządek. Towar jest schludnie poukładany na półkach, wszędzie znajdują się ceny. Nie ma na co narzekać.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.