Agap

(3.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (5 z 5)

Pierwsze wrażenie po...
Pierwsze wrażenie po wejściu: mała powierzchnia, półki obłożone towarami, produkty wyeksponowane również na ziemi. W pewnych momentach widać zbyt ciasne przejścia. Na wejściu rzucają się w oczy informacje z promocjami, bonifikatą produktów XYZ. W sklepie trzy ekspedientki (dwie przy kasach, jedna na dziale mięsnym). Stroje schludne, włosy spięte, brak jednolitych uniformów, wyrazy twarz nie opisują żadnych emocji. Ogólny porządek, nie spostrzegłem produktów przewróconych, leżących na ziemi. Koszyki na zakupy pojemne, ceny na wybranych przeze mnie produktach czytelnie, prawidłowo umieszczone (tj. przy konkretnych produktach). Obsługa przy kasach na bieżąco. Przede mną trzech klientów. W dwóch przypadkach pracownik rozpoczął obsługę słowami … Proszę…; w jednym przypadku zakończył słowami … Dziękuje…. Na położony na blacie kasy 100 zł banknot (zakupy o łącznej wartości 1,92 zł) pracownik zareagował lekko zdenerwowanie dając oznaki, że nie będzie miał jak wydać. Na moje wzruszenie ramion, energicznie zamknął szufladę kasy udając się do działu mięsnego celem rozmiany pieniędzy. Ogólne spostrzeżenia i uwagi. Sklep dobrze wyposażony w produkty, ceny wyższe niż w innych tego typu dyskontach, obsługa 2 w skali od 1 do 5.

zalogowany_użytkownik

18.10.2012

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Kosynierów Gdyńskich 44

Nie zgadzam się (0)
Sklep Agap jest...
Sklep Agap jest jednym z bardziej zadbanych sklepów spożywczych w których zdarza mi się robić zakupy. Ekspedientki są raczej zawsze uśmiechnięte, nie zdarza im się niemiło odnosić do klienta. Na sali sprzedaży panuje zawsze porządek. Towar jest schludnie poukładany na półkach, wszędzie znajdują się ceny. Nie ma na co narzekać.

Katarzyna_3379

06.08.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Sklep sam w...
Sklep sam w sobie przyjazny. Towar poukładany dość przyzwoicie. Nie podoba mi się jedna rzecz. Że wszędzie na podestach stoją a to wody a to mleko a to czekolady rozmieszczone w taki sposób że nie są w stanie swobodnie przejechać koszykiem dwie osoby. Towar na warzywniaku mógłby być czasem przebrany pod względem świeżości. Pani na stoisku alkoholowym ewidentnie nie zna się na asortymencie. Po pytaniu o Bułgarskie wino Pani skierowała mnie do półki i pokazała oznaczenie, gdzie leżą wina słodkie gdzie wytrawne jednak nie była w stanie mi powiedzieć które są Bułgarskie. Podeszła do koleżanki i skomentowała iż, oznaczenie jest a skąd pochodzi to już mogła bym sobie sama poczytać, co nie było na miejscu. Po czym skwitowała idzie do sklepu po gatunek i nie wie jaka jest nazwa wina. Wyszłam strasznie zniesmaczona. Kupiłam co nie co w dziale nabiałowym gdzie Pani była bardzo uprzejma i doradziła co do serka. Zapłata kartą nie była problemem, jednak rozmowy Pań na kasach niezbyt na poziomie. Do sklepu raczej wrócę ale już nie po alkohol.

Mietka

22.07.2012

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Legionów Polskich

Nie zgadzam się (0)
Pojechałam do Agapu...
Pojechałam do Agapu na codzienne zakupy i jak zawsze wyszłam bardzo zadowolona. Pieczywo świeże i smaczne. Owoce najwyższej jakości. Dużo promocji i specjalnych okazji na codzienne produkty. Obsługa jak zawsze miła i fachowa. Jedyny minus to otwarta 1 kasa (na 2) przez co tworzyły się kolejki. Ogólnie polecam.

Justyna_172

02.05.2009

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Kosynierów Gdyńskich 44

Nie zgadzam się (20)
Na zewnątrz sklepu...
Na zewnątrz sklepu ozdoby świąteczne.W sklepie dość czysto.Jednak towary poukładane chaotycznie,ciężko się odnaleźć w tematyce produktów.Mało artykułów świątecznych: głównie mikołaje z czekolady.Udałam się po żywność gotową dla niemowląt.Ubogi asortyment,jednak poukładany na swoim miejscu.Przeważają produkty firmy Bobovita soki i dania.Przed kasą długie oczekiwanie(4osoby).Kasjerka dość wolno obsługująca.Zostałam poproszona na "kasę monopolową".Obsługa w miarę szybko.Pani obsługiwała kolejnego klienta,więc się nie pożegnała.Łączny czas spędzenia w sklepie wyniósł mnie dość długo 15 minut.W sklepie żadnych ofert świątecznych przyciągających uwagę.

zarejestrowany-uzytkownik

19.12.2008

Placówka

Dębno, Mickiewicza 43

Nie zgadzam się (18)

Agap

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Agap?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Pierwsze wrażenie po...
Pierwsze wrażenie po wejściu: mała powierzchnia, półki obłożone towarami, produkty wyeksponowane również na ziemi. W pewnych momentach widać zbyt ciasne przejścia. Na wejściu rzucają się w oczy informacje z promocjami, bonifikatą produktów XYZ. W sklepie trzy ekspedientki (dwie przy kasach, jedna na dziale mięsnym). Stroje schludne, włosy spięte, brak jednolitych uniformów, wyrazy twarz nie opisują żadnych emocji. Ogólny porządek, nie spostrzegłem produktów przewróconych, leżących na ziemi. Koszyki na zakupy pojemne, ceny na wybranych przeze mnie produktach czytelnie, prawidłowo umieszczone (tj. przy konkretnych produktach). Obsługa przy kasach na bieżąco. Przede mną trzech klientów. W dwóch przypadkach pracownik rozpoczął obsługę słowami … Proszę…; w jednym przypadku zakończył słowami … Dziękuje…. Na położony na blacie kasy 100 zł banknot (zakupy o łącznej wartości 1,92 zł) pracownik zareagował lekko zdenerwowanie dając oznaki, że nie będzie miał jak wydać. Na moje wzruszenie ramion, energicznie zamknął szufladę kasy udając się do działu mięsnego celem rozmiany pieniędzy. Ogólne spostrzeżenia i uwagi. Sklep dobrze wyposażony w produkty, ceny wyższe niż w innych tego typu dyskontach, obsługa 2 w skali od 1 do 5.