Zakupiłam przedmiot z Allegro z przesyłką za pośrednictwem firmy X-press Couriers z GWARANCJĄ doręczenia tego samego dnia, w godz. 18-22. Kurier pojął przesyłkę o godzinie 18.25. Przez chat na stronie prosiłam o kontakt ze strony kuriera, żeby spróbować ustalić orientacyjny, ale bardziej przybliżony czas dostawy. Obsługa chatu napisała, że taka prośba została przekazana do kuriera. Niestety kontaktu ze strony kuriera brak... No więc poczekałam do godziny 22 i po raz kolejny połączyłam się z obsługą na chacie. Otrzymałam informację, że jest opóźnienie i kurier pojawi się do godziny 23. No więc czekałam cierpliwie, nawet do 23.30, po czym zwątpiłam i poszłam spać. Następnego dnia rano na śledzeniu przesyłki była informacja, że przesyłka o godz. 23.10 wróciła do magazynu firmy. KPINA po prostu!!! Kurier nawet nie zadzwonił żeby poinformować, że nie da rady dostarczyć przesyłki. ZERO szacunku dla klienta. Firma też na ZEROWYM poziomie. ODRADZAM korzystanie z ich usług.
Obsługa w porządku, tylko miejsca strasznie mało. Towary spożywcze poukładane razem z przemysłowymi, a miejsca na promocyjne artykuły, w porównaniu z innymi sklepami Biedronki jest zdecydowanie mniej. Niemniej jednak towar dobrej jakości za niewielką cenę. Dosyć sprawna obsługa przy kasie, tylko nie zawsze wszystkie są czynne.
Bardzo złe zachowanie pracownika, który został wezwany do wycofania transakcji, ponieważ cena nie zgadzała się z ceną na metce. Bardzo chamsko poinformowała nas, że nie jest od tego żeby pilnować porządku w koszach z towarem. Na 6 par rajstopek dziecięcych, które miały być zgodnie z ogromnym szyldem po 4 zł, cena zgadzała się tylko przy 1 parze. Reszta była po 8 zł i w górę. Po naszej reklamacji szyld zniknął, ale w końcu wywalczyliśmy cenę taką za jaką braliśmy z kosza.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.