Opinie użytkownika (2)

Ekspedientka znajduje się...
Ekspedientka znajduje się za ladą, nie reaguje na przybycie klienta, chociaż w sklepie nie ma nikogo innego, brak powitania i nawiązania kontaktu.Ubrania w sklepie wiszą niechlujnie, jedna sukienka leży na ziemi, zostaje podniesiona przez obserwatora i położona na wieszaku, personel nie reaguje na tę sytuację, jednak większość ubrań na wieszakach jest w porządku. Ubrania leżące na wystawach nie są poskładane, leżą tam i tak, jak je ktoś odłoży.W przebieralniach jest porządek. W lokalu emitowana jest dosyć głośna dyskotekowa muzyka. Obsługująca Pani ma wyraźny makijaż oczu, jest ubrana w tunikę i obcisłe spodnie,półdługie, blond włosy ma rozpuszczone. Klient przez dłuższy czas ogląda ubrania czekając na ofertę pomocy ze strony personelu, która się nie pojawia. Ekspedientka jest wyraźnie znużona i niezainteresowana gościem, poproszona o pomoc w znalezieniu sukienki wskazuje zza lady gestem, gdzie się znajdują sukienki, nie rusza się ze swojego miejsca. Mimo dalszych pytań o inne produkty, ekspedientka nie podejmuje rozmowy i nie pokazuje produktów, cały czas stoi za ladą. Asortyment w sklepie jest bogaty, a ceny bardzo atrakcyjne ze względu na obniżkę.

Katarzyna_3041

01.12.2011

Fimka

Placówka

Opole, Wrocławska 154

Nie zgadzam się (4)
Lokal utrzymany w...
Lokal utrzymany w porządku: ubrania poukładane na wystawach oraz schludnie wiszące na wieszakach, w przebieralniach czysto.Ekspedientki ubrane jednolicie na czarno w firmowe t-shirty, delikatny makijaż i fryzura.Obsługa na początku nie zwróciła uwagi na gościa, brak powitania i nawiązania kontaktu. Po zagadnięciu przez obserwatora jedna pań obsługujących zaczęła pokazywać asortyment, prezentując zalety. Nie zwróciła jednak uwagi na preferencje audytora pokazując wszystkie płaszcze jakie były w sklepie (zignorowała informacje, że ma być ciepły). Ekspedientka w czasie rozmowy nawiązywała kontakt wzrokowy, uśmiechała się, reagowała na uwagi klienta. Pytała o wrażenia w czasie przymierzania płaszczy i udzielała rad stylistycznych. Wybór płaszczy w sklepie był mały, ale obsługa poinformowała o możliwości pojawienia się nowej dostawy w określonym dniu. Klient został pożegnany i zaproszony do ponownego odwiedzenia sklepu.

Katarzyna_3041

01.12.2011

Promod

Placówka

Sosnowiec, Sienkiewicza 2

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi