Opinia użytkownika: Katarzyna_3041
Dotycząca firmy: Promod
Treść opinii: Lokal utrzymany w porządku: ubrania poukładane na wystawach oraz schludnie wiszące na wieszakach, w przebieralniach czysto.Ekspedientki ubrane jednolicie na czarno w firmowe t-shirty, delikatny makijaż i fryzura.Obsługa na początku nie zwróciła uwagi na gościa, brak powitania i nawiązania kontaktu. Po zagadnięciu przez obserwatora jedna pań obsługujących zaczęła pokazywać asortyment, prezentując zalety. Nie zwróciła jednak uwagi na preferencje audytora pokazując wszystkie płaszcze jakie były w sklepie (zignorowała informacje, że ma być ciepły). Ekspedientka w czasie rozmowy nawiązywała kontakt wzrokowy, uśmiechała się, reagowała na uwagi klienta. Pytała o wrażenia w czasie przymierzania płaszczy i udzielała rad stylistycznych. Wybór płaszczy w sklepie był mały, ale obsługa poinformowała o możliwości pojawienia się nowej dostawy w określonym dniu. Klient został pożegnany i zaproszony do ponownego odwiedzenia sklepu.