Opinie użytkownika (2)

Przez stronę www.ceneo.pl...
Przez stronę www.ceneo.pl dotarłam do tego sklepu internetowego z zamiarem zakupu oryginalnego perfum. Oczywiście bez żadnego problemu mój wymarzony perfum znalazłam w bardzo korzystnej cenie około 40% taniej niż w perfumerii. Co prawda w innych sklepach internetowych w takiej cenie również mogłam znaleźć ten produkt - ale z adnotacją że perfum jest bez folii, postanowiłam dowiedzieć się czy w tym sklepie, ten perfum jest w kompletnym opakowaniu. Skorzystałam z numeru GG który mają podany na swojej stronie, w ciągu 5 min. miałam już odpowiedź że perfum jest w folii, dowiedziałam się również dlaczego czasami zdarza się że perfumy są sprzedawane bez folii, dopytałam się też o koszty dostawy (ponieważ na stronie nie mogłam znaleźć informacji o tych kosztach) i przewidywanym czasie dostawy. Osoba która ze mną rozmawiała przez GG była bardzo cierpliwa i uprzejma, odpowiadała od razu na wszystkie moje pytania. Tego samego dnia zrobiłam przelew (był to piątek) a w poniedziałek miałam już informację na maila że wysłali już moją paczkę, we wtorek w południe mój oryginalny w kompletnym opakowaniu perfum (oraz próbka innego perfum, którą dostałam gratis) miałam już w domu.

Katarzyna_3004

15.11.2011

Bananza

Kontakt online

Nie zgadzam się (2)
Ledwo weszłam do...
Ledwo weszłam do sklepu a już przy mnie była Pani z personelu z zapytaniem "czy może mi w czymś pomóc" - odmówiłam, Pani nieco się oddaliła a ja bałam się nawet wziąć tester perfum do rąk, czułam że jestem obserwowana -więc poszłam do kremów. Tam inna Pani stwierdziła że potrzebuję kremu pod oczy, jednak patrząc na twarz tej Pani - gdzie jej podkład bądź puder, wyglądały przy ostrym sklepowym świetle jak "zważone mleko" pomyślałam sobie, że na pewno nie skorzystam z tej rady, gdyż nie sądzę aby osoba która nie umie sama odpowiednio pielęgnować swoją twarz potrafiła dobrać coś dobrego dla mnie. Wyszłam ze sklepu nic nie kupując, perfumy i kosmetyki są tam bardzo drogie. Personel jest szybki ale troszkę nachalny - raz odmówiłam pomocy, to powinni dać mi spokój.

Katarzyna_3004

09.11.2011

Sephora

Placówka

Gdańsk, Podwale Grodzkie 8

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi