Opinie użytkownika (2)

Mimo charakterystycznego dźwięku...
Mimo charakterystycznego dźwięku oznajmiającego przybycie klienta do sklepu minęła dłuższa chwila zanim kasjerka wyszła z zaplecza. Jej zachowanie było podwójnie nieodpowiednie - po pierwsze lekceważyła klientów (tuż po mnie w sklepie pojawiły się też inne osoby), a po drugie narażała sklep na straty - w czasie jej długiej nieobecności sklep pozostawał bez opieki i mógł zostać bez najmniejszego problemu okradziony. Po podejściu do kasy i wysłuchaniu mojego zapytania a propos biletów mpk kasjerka poinformowała mnie, że bilety się skończyły, po czym ze złośliwym uśmiechem poradziła mi podróż bez posiadania ważnego biletu. Nie odpowiedziała na ''do widzenia".

Katarzyna_2773

13.07.2011

Żabka

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Zdecydowałam się na...
Zdecydowałam się na zakup loda Mc Flurry. Obsługiwała mnie dziewczyna wieku 20-23. Użyła formułki "Zapraszam do kasy", była uśmiechnięta, z uwagą wysłuchała złożonego przeze mnie zamówienia ; powtórzyła po mnie wszystko to, co powiedziałam w celu upewnienia czy wszystko na pewno odpowiednio zrozumiała i dopiero po moim potwierdzeniu nabiła produkt na kasę. Lód został przygotowany przez innego pracownika i niemalże poszybował na tackę (prawie został rzucony). Obsługująca mnie pani przeprosiła za zachowanie kolegi, który właśnie w taki, a nie inny sposób dostarczył produkt i z uśmiechem życzyła smacznego, oraz zaprosiła mnie ponownie do skorzystania z usług restauracji.

Katarzyna_2773

13.07.2011

McDonald's

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi