Zaprowadziłam syna do fryzjera. Przyjęto nas bez zapisu. Pani zaproponowała coś do picia. Syna ostrzygł młody fryzjer. Zapytał jak sobie wyobrażamy fryzurę . Po zaakceptowaniu , synowi dokładnie umyto włosy. Cała usługa trwała 30minut. Ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni. Jedyny minus - brudny , firmowy krawat.
Brak osoby obsługującej stoisko z krzesłami i stołami. Po 15 minutach sama musiałam poszukać obsługi .Pani , która do mnie przyszła sprawiała wrażenie "obrażonej",że jej zawraca się głowę. Udzielała odpowiedzi niechętnie.Konsultowała z inną osobą ( przez telefon!) asortyment. Ewidentnie nie zna się na produktach.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.