Opinie użytkownika (5)

W punkcie Energa...
W punkcie Energa musiałam załatwić jedną sprawę. Obsługiwała mnie bardzo sympatyczna pani, która odpowiedziała na moje wszystkie pytania. Była miła i uśmiechnięta oraz chętna do udzielania pomocy. To było spostrzeżenie pozytywne. Negatywne natomiast było takie, że w punkcie była bardzo długa kolejka. Czas oczekiwania zajął mi pół godziny. Niestety nie wszystkie stanowiska były otwarte, a to wyłużyło stanie w kolejce.

Katarzyna_1718

15.03.2011

Energa

Placówka

Olsztyn, Dworcowa 3

Nie zgadzam się (3)
W punkcie obsługi...
W punkcie obsługi klienta jest bardzo dużo ludzi, a nie wszystkie stanowiska pracowników są zajęte. Czas oczekiwania na obsługę jest dość długi. Pracownikca, do której ja trafiłam odpowiedziała mi na wszystkie pytania czyli wiedza jej była fachowa lecz niestety podejście do klienta już mniej fachowe. Zanim rozpoczęłyśmy rozmowę to pani ta musiała najpierw obejrzeć jakiś zestaw do paznokci i dopiero później raczyła przejść do obsługi klienta. W punkcie tym panuje czystość.

Katarzyna_1718

13.10.2010

Energa

Placówka

Olsztyn, Dworcowa 3

Nie zgadzam się (1)
W praktikerze na...
W praktikerze na dziale farb i tapet jest bardzo miła i sympatyczna obsługa. Pracujący tam mężczyźni są bardzo chętni do udzielania pomocy i rad. Pomagają w doborze farby, jej strukturze jak również w przeliczeniu ile jej trzeba kupić na daną powierzchnię. Informują o propocjach. które aktualnie występują, np przy zakupie farby. Każdy z nich ma czysty strój i przypięty identyfikator.

Katarzyna_1718

13.10.2010

Praktiker

Placówka

Olsztyn, ul. Generała Władysława Sikorskiego 2B

Nie zgadzam się (2)
Na stacji jest...
Na stacji jest zawsze czysto. Półki wypełnione są towarem. Teren wokół stacji jest zadbany i czysty. Pracownicy na stacji są bardzo mili i życzliwi. Są zawsze usmiechnięci. Chętnie oferują swoją pomoc. Personel ma zawsze słuzbowe ubranie, które jest czyste i wyprasowane. Każdy ma przypiety identyfikator. Pracownicy zawsze pytają czy posiadam kartę na punkty i informuja mnie o promocjach.

Katarzyna_1718

13.10.2010

LOTOS

Placówka

Olsztyn, Sielska 5

Nie zgadzam się (0)
Salon samochodowy ma...
Salon samochodowy ma wybitnie niedobranych pracowników. Ich wiedza na temat samochodu jest dość duża ale tylko wtedy, gdy zadaje im sie wiele pytań. Sam sprzedawca nie ma postawy zachęcającej. Mało mówi o prezentowanym aucie. Nie sprawia wrażenia osoby zachęcającej do kupna samochodu. Nie umie odeprzeć argumentów dotyczących konkurencji czym nie umiał zachęcić mnie do kupna samochodu w tym salonie. Małe zaangażowanie, raczej mało sympatyczna obsługa. Nie miałam jazdy próbnej, bo mi jej nie zaproponowano. To jest też duży minus przy zakupie takiego auta. Musiałam dopytać się sama o finalizację, o możliwość kredytu. W tym salonie nie kupiłabym samochodu.

Katarzyna_1718

27.01.2010

Peugeot

Placówka

Olsztyn, Sielska 5

Nie zgadzam się (19)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi