Peugeot

(3.62)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (34 z 37)

Polecam za profesjonalną...
Polecam za profesjonalną obsługę i życzliwe podejście do klienta. Pracownicy udzielają wielu cennych rad.

zarejestrowany-uzytkownik

22.03.2019

Placówka

Bydgoszcz, Fordońska 325

Nie zgadzam się (0)
Korzystałem z działu...
Korzystałem z działu serwis. Obsługa była bardzo miła i kompetentna. Posiadali wiedzę na tematy którym się zajmują oraz chętnie służyli radą. Odpowiadali na wszystkie moje pytania dotyczące wątpliwości co do silnika.

Jakub_870

25.11.2017

Placówka

Toruń, Grudziądzka 138

Nie zgadzam się (0)
Bardzo efektowny wystrój...
Bardzo efektowny wystrój salonu. Profesjonalny i przemiły Dh Pan Bogumił. Polecam ten salon.

Aleksandra_780

12.09.2015

Placówka

Gdańsk, Elbląska 98B

Nie zgadzam się (0)
Chodzą słuchy, że...
Chodzą słuchy, że serwis Peugeota przy Al. Jerozolimskich został zamknięty. TO NIE PRAWDA. Nadal istnieje i ma się bardzo dobrze. W serwisie jak zawsze fachowa obsługa. Panowie posiadają wiedzę potrzebną do zdiagnozowania usterki. Chętni do pomocy i zawsze uśmiechnięci podczas obsługi. PLUS za brak kolejek i szybką możliwość wjechania na serwis. Bez kolejek i czekania. Miejsce obsługi czyste i zadbane. POLECAM

zalogowany_użytkownik

27.02.2015

Placówka

Warszawa, Al. Jerozolimskie 217

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłam ASO, posiadam...
Odwiedziłam ASO, posiadam samochód tej marki i chciałam uzyskać informację o cenie wymiany świec zapłonowych oraz filtra przeciwpyłkowego. Pracownik, który mnie obsługiwał utrzymywał kontakt wzrokowy, był w stroju służbowym, w widocznym miejscu posiadał identyfikator z imieniem i nazwiskiem, rozmawiał ze mną zrozumiałym językiem, podał cenę usługi, przewidywany jej czas, zaproponował dwa terminy wykonania usługi, poinformował także o możliwości wykonania dodatkowych usług, zaproponował samochód zastępczy na czas wykonywanej usługi. Recepcja serwisu utrzymana była w czystości, wyeksponowane były ulotki serwisowe i gablota z gadżetami i akcesoriami marki Peugeot. Poczekalnia wyposażona w miejsca siedzące dla klientów, dostępny automat do napojów, gazety branżowe, telewizor. Generalnie bardzo przyjaźnie, szybko i kompetentnie. Skorzystałam również z toalety - utrzymana w czystości.

zalogowany_użytkownik

19.08.2014

Placówka

Łódź, Snowalniana 3

Nie zgadzam się (0)
Salon czysty, auta...
Salon czysty, auta dość dobrze wyeksponowane ( trochę mało miejsca ). Obsługa na bardzo niskim poziomie. Sprzedawca nie zna oferty ( dotyczy Peugeot 208 ), twierdzi, że dany kolor jest niedostępny, nie potrafi wskazać istotnych różnic między 3 typami wyposażenia. Na pytanie o przyciemnienie szyb odpowiada, że to niezgodne z prawem po czym po wskazaniu w cenniku takiej opcji poprawia się, że jednak można.

Katarzyna_3986

17.06.2013

Placówka

Kraków, Grota Roweckiego 6

Nie zgadzam się (0)
Salon jak i...
Salon jak i obejście czyste i zadbane. Miła obsługa zjawiła się natychmiast, rzeczowo i wyczerpująco udzielając informacji na temat interesującego mnie modelu samochodu, prezentując jednocześnie wszystkie jego funkcje. Każdy model z oferty Peugeot dostępny do obejrzenia na miejscu w salonie. Minusem możliwość odbycia jazdy próbnej od razu tylko wybranymi modelami, pozostałymi po ustaleniu terminu ze sprzedawcą (nie wszystkie modele do jazd testowych dostępne na miejscu). Obsługa kulturalna i wykwalifikowana (wiedzą, o czym mówią, na trudne pytania odpowiadali poproszeni przez sprzedawców przedstawiciele serwisu- również rzeczowo). Bardzo pozytywne odczucia po wizycie w salonie, również reklama placówki na terenie miasta bardzo dobra i czytelna.

Carnit

04.12.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Finalizowanie zakupu samochodu...
Finalizowanie zakupu samochodu u dealera przez kobietę to niełatwe zadanie. Większość sprzedawców traktuje przedstawicielki płci pięknej jak bezmózgie idiotki, które nie za bardzo wiedzą co chcą, stąd można im wcisnąć cokolwiek - byle było ładne. Jednak w moim przypadku było inaczej. Sprzedawca (w grę wchodził zakup samochodu rocznego - używanego) dokładnie wypytał mnie w jaki sposób chce użytkować auto - czy ma to być środek lokomocji miejskiej czy samochód na wycieczki, czym do tej pory jeździłam i jak jeżdżę, tzn. czy potrzebuje czegoś szybkiego czy ważny jest dla przede wszystkim komfort i bezpieczeństwo poruszania się. Dopiero po zebraniu tych danych przedstawił kilka propozycji, z których wybrałam dwie. Razem porównaliśmy wady i zalety tych aut. Sprzedawca nie naciskał żebym kupiła droższy samochód. Kiedy już wybrałam, przystał na moją propozycje rabatu. Jedynym minusem obsługi w tym salonie był ich doradca bankowy, który dość długo przygotowywał umowę. NA szczęście sprzedawca zaopiekował się nami w czasie kiedy liczone były raty mojego przyszłego kredytu, zaproponowano nam nawet coś do picia.

Anna_4153

04.09.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo nowoczesny design...
Bardzo nowoczesny design strony internetowej. Jest przejrzysta i jest podział na klientów indywidualnych i dla firm. Strona ukazuje promocje jak też poleca przydatne linki do dealerów, części zamiennych jak i też aktualnych cenników. Marka oferuje też jeden rodzaj auta na prąd elektryczny są też kabriolety lecz najwięcej jest kompaktowych i rodzinnych samochodów.

C'estbientotlafin

24.05.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo zaangazowany sprzedawca....
Bardzo zaangazowany sprzedawca. Wchodzac do salonu nie bylismy na 100% przekonani o zakupie tego wlasnie samochodu, zdecydowalismy sie wlasnie po prezentacji obslugujacego nas pana. Cierpliwy, wyczerpujaco odpowiadajacy na wszystkie pytania. Niesamowicie pomocny przy skomplikowanych formalnosciach kredytowych. Az do momentu odbioru pozostawal z nami w stalym kontakcie telefonicznym, miesiac po zakupie zadzownol zapytac czy jestesmy zadowoleni z zakupu. Serwis na najwyzszym poziomie.

Joanna_2132

09.05.2012

Placówka

Warszawa, Al. Jerozolimskie 217

Nie zgadzam się (0)
Otoczenie salonu zadbane....
Otoczenie salonu zadbane. Wnętrze niestety mniej przyjazne. Po wejściu do środka nie wiedziałem, w którym kierunku mam się udać, recepcja była pusta (brak obsługi). Stanowisko serwisu, którego szukałem było słabo widoczne, schowane w ciemnym zakamarku. Toaleta czysta, zapach neutralny.Pan pracujący w dziale serwisu elegancki, ubrany w firmową koszulę przywitał mnie z uśmiechem na twarzy jednocześnie wskazując miejsce gdzie mogę usiąść. Cała rozmowa przebiegała w miłej atmosferze. Zostałem bardzo dobrze poinformowany o tym, co dokładnie zostanie sprawdzone w samochodzie, jak długo ta kontrola potrwa i ile będzie kosztowała. Dodatkowo zapytał czy poza przeglądem systematycznym mają jeszcze coś sprawdzić. Jedyny minus, jaki zauważyłem to brak zaproponowanie mi czegokolwiek do picia oraz wskazanie miejsca, gdzie mógłbym poczekać na samochód.

Jary

23.03.2012

Placówka

Dąbrowa Górnicza, Sobieskiego 16

Nie zgadzam się (0)
Personel jest ciągle...
Personel jest ciągle zajęty, długo czasu trzeba stać przed lada aby zostać obsłużonym. Personel chodzi, wchodzi, wychodzi, zupełnie nie zauważając klienta. W głosi personelu jest złość na klient, że w ogóle przyszedł - ma się wrażenie, jakby zbywano klienta. Panowie z serwisu nie są uprzejmi, jakby z łaska wykonywali swoja prace, mówią podniesionym głosem do klienta - który czuje się nieswojo i niezręcznie. Mnożą problemy - np. termin, cena. Cena za przegląd samochodu jest dwukrotnie wyższa niż w innym salonie.

zalogowany_użytkownik

17.03.2012

Placówka

Wrocław, Karkonoska

Nie zgadzam się (0)
Przed salonem parking...
Przed salonem parking nie dużych rozmiarów ale utrzymany w czystości. W środku czysto i schludnie, pracownicy ubrani elegancko, każdy posiadał identyfikator. Biurka posprzątane panował ład i porządek. Na powierzchni wystawienniczej 8 modeli Peugeota. Katalogi i foldery w zasięgu wzroku łatwo dostępne. Zaraz po wejściu zostałem zauważony, podszedł pracownik przywitał się zapytał w czym może pomóc. Poprosiłem o informację o warunkach zakupu kredytowego. Pan zaprosił mnie do biurka udzielił bardzo profesjonalnej i rzetelnej informacji. sam zaproponował rozważenie listingu konsumenckiego. Poprosił o kontakt celem przygotowania symulacji. Bardzo miła rzeczowa rozmowa z pracownikiem który moim zdaniem ma duża wiedzę.

Marek_605

09.05.2011

Placówka

Suchy Las, Sucholeska 3

Nie zgadzam się (2)
Oddałem dzisiaj samochód...
Oddałem dzisiaj samochód do naprawy. Trochę się zraziłem, gdyż ceny mają tam horrendalne, miejsce w którym czeka się na wydanie samochodu znajduje się w przeciągu, nie ma kawy dla klienta do czego przyzwyczaiły mnie inne serwisy, personel zachowuje się hałaśliwie krzycząc do siebie przez cały budynek i wymieniając się niewybrednymi żartami a cena za samochód zastępczy 21 pln / h też wydaje mi się zbyt zawyżona w odniesieniu do rozsypującego się peugeota partnera którego dostałem.

Grzegorz_702

10.02.2011

Placówka

Dąbrowa Górnicza, Sobieskiego 16

Nie zgadzam się (1)
Potrzebowalam 2 części...
Potrzebowalam 2 części do mojego auta. Weszłam do salonu, tam było cicho i zdawałoby sie pusto. Czysto było jak w szpitalu, prawie sterylnie, tak sie wydawało. Podeszłam do pana z obsługi. Zapytałam o częsi do samochodu. Pan poprosił o dowód rejestracyjny auta. Sam sprawdził wszystkie potrzebne dane i podał cenę oraz to ze części są dostępne. Następnie poszedł po te części (nie było go max. 5 minut). Wizytę uważam za udaną.

Renata_206

03.10.2010

Placówka

Białystok, 27 lipca 1

Nie zgadzam się (14)
Podobne problemy jak...
Podobne problemy jak w Salonie JD Kulej w Gdyni. Pozwolę sobie przytoczyć poprzednią wypowiedź: "Kupiłem w tym salonie 2 samochody firmowe, za każdym razem sa jakies problemy. Serwis pozostawia wiele do życzenia, na samochód czeka sie dlugo, a obsługa handlowców jest tragiczna. Niemili i opryskliwi Panowie, w szczególności jeden z Panow, który traktuje klienta jak wroga czy intruza, a swoją wyssaną z palca więdzą nie pasowałby nawet do salonu rodem z PRL-u. Gorąco nie polecam!". Dodam, iż wygląd miejsca obsługi pozostawia wiele do zyczenia. Tragicznie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hypnotic

19.06.2010

Placówka

Sopot, Niepodległości 948

Nie zgadzam się (28)
Kupiłem w tym...
Kupiłem w tym salonie 2 samochody firmowe, za każdym razem sa jakies problemy. Serwis pozostawia wiele do życzenia, na samochód czeka sie dlugo, a obsługa handlowców jest tragiczna. Niemili i opryskliwi Panowie, w szczególności jeden z panów, który traktuje klienta jak wroga czy intruza, a swoją wyssaną z palca więdzą nie pasowałby nawet do salonu rodem z PRL-u. Gorąco nie polecam!

Hypnotic

19.06.2010

Placówka

Gdynia, Chwaszczyńska 178

Nie zgadzam się (26)
Salon samochodowy ma...
Salon samochodowy ma wybitnie niedobranych pracowników. Ich wiedza na temat samochodu jest dość duża ale tylko wtedy, gdy zadaje im sie wiele pytań. Sam sprzedawca nie ma postawy zachęcającej. Mało mówi o prezentowanym aucie. Nie sprawia wrażenia osoby zachęcającej do kupna samochodu. Nie umie odeprzeć argumentów dotyczących konkurencji czym nie umiał zachęcić mnie do kupna samochodu w tym salonie. Małe zaangażowanie, raczej mało sympatyczna obsługa. Nie miałam jazdy próbnej, bo mi jej nie zaproponowano. To jest też duży minus przy zakupie takiego auta. Musiałam dopytać się sama o finalizację, o możliwość kredytu. W tym salonie nie kupiłabym samochodu.

Katarzyna_1718

27.01.2010

Placówka

Olsztyn, Sielska 5

Nie zgadzam się (19)
Serwis czysty elegancki...
Serwis czysty elegancki jednak dosyć ciasny, obsługa bardzo miła i pomocna jednak niezbyt fachowa. Obiecują oddzwonić gdy będą części (ok 2 tygodnie) jednak telefon milczy. W serwisie jest miejsce dla oczekujących na odbiór samochodu jednak niezbyt wygodne krzesła i stolik, nikt nie zaproponował kawy/herbaty. Auto po przeglądzie nie umyte, niezbyt fachowo i dokładnie objaśnione czynności obsługowe.

Michał_596

13.10.2009

Placówka

Lublin, ul Namysłowskiego

Nie zgadzam się (17)
Wyżej wymienionym serwisie...
Wyżej wymienionym serwisie znalazłem się z powodu chęci wymiany zaworów w głowicy. Problem cały polegała na ty, iż trzeba było tylko wsadzić zawory w gniazda. Od wejścia do serwisu wiedziałem, do kogo ma się zgłosić w celu rozwiązania mego problemu, ponieważ wszystko było wyraźnie opisane. Zresztą nie trzeba było tego robić, ponieważ po przekroczeniu progu warsztatu zostałem od razu przywitany przez jego pracownika i wysłuchany. Rozmowa była prowadzona fachowo i sprawnie. Pracownik naprawdę reprezentował wysoki poziom kultury osobistej i obsługi klienta. Niestety mój problem nie został rozwiązany z powodu braku odpowiednich narzędzi, lecz zostałem pokierowany do firmy, która rozwiąże mój problem. Serwis czysty, pracownicy ubrani czysto i schludnie w stroje firmowe nie brakuje miejsc siedzących oraz poczęstunku dla klientów serwisu. Jednakże brakuje specjalnego pokoju dla klientów, którym wykonuje się naprawę na miejscu.

Ryszard_33

23.07.2009

Placówka

Szczecin, PL.ORŁA BIAŁEGO 10

Nie zgadzam się (34)

Peugeot

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Peugeot?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Polecam za profesjonalną...
Polecam za profesjonalną obsługę i życzliwe podejście do klienta. Pracownicy udzielają wielu cennych rad.