Podczas zakupów w sklepie miałam mały problem poniewaz nie mogłam znaleźć zupki vifon ekspedietka która układała towar zauważyła że potrzebuje pomocy i podeszła by mi pomóc.Gdy udałam sie do kasy sprzedawczyni z usmiechem sie przywitała pytajac czy nie potrzebuje reklamówki, gdy zapłaciłam pozegnała sie zapraszajac mnie na nastepne zakupy i zycząc miłego dnia.
sklep samoobsługowy. Przy wejsciu słychac powitanie os sprzedawczyń. Po przejsciu przez stoiska zaczepiam jedna ze sprzedawczyń która udziela mi informacji na temat produktu którego nie mogę znaleźć. Potem udaje sie na stoisko mięsne. Pani podaje wybrane przezemnie produkty i dziekuję. Potem ide do kasy gdzie jestem szybko i sprawnie obsłużona. Zegnam sie i wychodzę.
Brak kontaktu wzrokowego. Średnie zainteresownie klientem oczekujacym. Obsługa po długim oczekiwaniu szybko udziela informacji.Informacje niedokładne i moim zdaniem mało konkretne rozwiazania proponowane przez konsultanta. Brak próby umówienia przez osobę obsługujaca na konkretny termin. Pozytywna prezentacja telefonów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.