Opinie użytkownika (3)

Wiadomo, że brak...
Wiadomo, że brak znajomości prawa szkodzi. Tak było w moim przypadku. Zbyt późno zorientowałam się o konieczności zapłacenia podatku od czynności cywilno-prawnych związanych z zakupem nowego mieszkania i ustanowienia jego hipoteki. Pani w urzędzie bardzo miło i profesjonalnie wyjaśniła mi sprawę podatku, pomogła wypełnić formularze, wpisując w nich niezbędne informacje ołówkiem. Podatek został odporowadzony po upływie obowiązującego 2 tygodniowego okresu od momentu złożenia dokumentów o wpis do hipoteki w sądzie i konieczne było napisanie podania o nieściganie manadatem, które również pomogła napisać Pani urzędniczka. Cała sprawa nie zajęła mi więcej niż 20 minut od wejścia do wyjścia z urzędu. Oby więcej takich urzędów i urzędników w Polsce:)

Katarzyna_1153

02.09.2009

Urząd Skarbowy w Mińsku Mazowieckim

Placówka

Mińsk Mazowiecki, Szczecińska 2

Nie zgadzam się (20)
Jestem pod dużym...
Jestem pod dużym wrażeniem poziomu obsługi w banku Millenium w Mińsku Mazowieckim. Po wejściu do banku natychmiast obsługa banku pyta w czym może pomóc i z jaką sprawą przychodzi się do banku. Dzięki temu klient nie czuje się zagubiony i od razu wie, gdzie i z kim porozmawia o swojej sprawie. W banku nigdy nie ma długich kolejek, a wszystkie sprawy załatwiane są szybko i "od ręki" na miejscu bez kierowania klientów do tzw. oddziałów macierzystych, czyli tam gdzie zakładali swoje konta i/lub brali kredyty hipoteczne, jak w moim przypadku. Wystarczy dowód osobisty i wszelkie informacje o moich kontach i kredytach są dostępne dla pracownika banku, który miło i profesjonalnie obsłuży i doradzi klientowi. Dodatkowo w ten upalny dzień w banku panował przyjemny chłód, a fotele dla osób oczekujących są bardzo wygodne:) Jestem bardzo zadowolona, że posiadam konto i kredyt w tak przyjaznym dla klienta banku.

Katarzyna_1153

02.09.2009

Bank Millennium

Placówka

Mińsk Mazowiecki, Warszawska 90

Nie zgadzam się (22)
Wizytę w hipermarkecie...
Wizytę w hipermarkecie dokładnie zapamiętałam, pomimo, że od tego czasu minęło już parę miesięcy. Byłam wtedy w 7 miesiącu wyraźnie widocznej ciąży a w zakupach towarzyszyła mi moja niespełna dwuletnia wtedy córeczka. W koszyku miałam kilka artykułów (nie więcej niż 5). Chciałam skorzystać z kasy pierwszeństwa wyraźnie oznaczonej symbolem ciężarnej kobiety z dzieckiem na ręku. Kolejka do tej kasy była dość długa (około 6 osób), ale żadna z osób w kolejce nie była osobą uprzywilejowaną. Spytałam Państwa stojących w kolejce, czy pozwolą mi skorzystać z kasy bez kolejki z uwagi na to, że jest to kasa pierwszeństwa. Wszyscy stojący w kolejce wyrazili zgodę. Po podejściu do kasy kasjerka obsługująca ten właśnie punkt odmówiła obsłużenia mnie poza kolejnością twierdząc, że inni klienci stali w niej przede mną. Na moją uwagę, że jest to kasa z pierwszeństwem dla kobiet ciężarnych i/lub z dziećmi Pani wychyliła się ze swojego krzesełka, żeby sprawdzić, czy na pewno przed wejściem do kasy wisi tablica z symbolem pierwszeństwa(!), usiadła bez słowa, po czym zaczęła obsługiwać klientkę, ostatnią już osobę, stojącą przede mną. Po interwencji Państwa stojących w kolejce obsłużyła mnie jako następną osobę.

Katarzyna_1153

02.09.2009

Tesco

Placówka

Piastów, Aleja Tysiąclecia 7

Nie zgadzam się (27)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi