Opinia użytkownika: Katarzyna_1153
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Jestem pod dużym wrażeniem poziomu obsługi w banku Millenium w Mińsku Mazowieckim. Po wejściu do banku natychmiast obsługa banku pyta w czym może pomóc i z jaką sprawą przychodzi się do banku. Dzięki temu klient nie czuje się zagubiony i od razu wie, gdzie i z kim porozmawia o swojej sprawie. W banku nigdy nie ma długich kolejek, a wszystkie sprawy załatwiane są szybko i "od ręki" na miejscu bez kierowania klientów do tzw. oddziałów macierzystych, czyli tam gdzie zakładali swoje konta i/lub brali kredyty hipoteczne, jak w moim przypadku. Wystarczy dowód osobisty i wszelkie informacje o moich kontach i kredytach są dostępne dla pracownika banku, który miło i profesjonalnie obsłuży i doradzi klientowi. Dodatkowo w ten upalny dzień w banku panował przyjemny chłód, a fotele dla osób oczekujących są bardzo wygodne:) Jestem bardzo zadowolona, że posiadam konto i kredyt w tak przyjaznym dla klienta banku.