Opinie użytkownika (2)

Wraz z narzeczonym...
Wraz z narzeczonym kupiliśmy mieszkanie, które zaczynamy urządzać. Przed wprowadzeniem się potrzebowaliśmy kilku niezbędnych artykułów gospodarstwa domowego. Konieczny był zakup pralki, lodówki, płyty gazowej, piekarnika, a także telewizor. Zanim udaliśmy się do sklepu szukaliśmy na stronach internetowych wybranych przedmiotów. Stroną, która nas szczególnie zainteresowała była strona internetowa sklepu Media Expert. Salon tego sklepu znajduje się m.in. w naszej miejscowości, dlatego chcieliśmy zapoznać się z ofertą na stronie internetowej, zanim udamy się d salonu. Strona tego sklepu nie spełniła moich oczekiwać. Spodziewałam się większej oferty sprzedawanego sprzętu, na stronie była tylko bieżąca oferta promocyjna. Pozatym strona bardzo długo się ładowała. Udaliśmy się zatem do salonu Media Expert w celu zorientowania się w cenach i jakości artykułów RTV i AGD. Po przekroczeniu wejścia odrazu przywitał nas miły sprzedawca pytaniem "czy mogę w czymś pomóc?". Poprosiliśmy o pomoc w wyborze tych najpotrzebniejszych urządzeń. Sprzedawca spędził z nami ponad 2 godziny. Doskonale znał się na towarze, który proponował. Jego pomoc nie ograniczała się do przeczytania instrukcji obsługi. Udzielał porad i wskazówek, opierając się na doświadczeniach innych klientów, na reklamacjach, a także informacjach od producentów. Każda rzecz jaką planowaliśmy kupić była dokładnie omówiona, porównywana cenowo i jakościowo z innymi. Sprzedawca, który nas obsługiwał , zasięgał opinii również innych sprzedawców sklepu. Mimo, iż udaliśmy się do sklepu tylko w celu uzyskania niezbędnych informacji o produktach RTV i AGD, to do domu wróciliśmy ze wszystkimi zakupami. Ponadto dostaliśmy od sprzedawcy dużą zniżkę na wybrane towary. Sam sklep ma bardzo dużą powierzchnię , co jest bardzo korzystne. Swobodnie można przemieszczać się między półkami z towarem, sprzęt jest poukładany i nie ma bałaganu. Są napisy, wskazujące co i gdzie się znajduje. Obsługa jest bardzo miła, wykwalifikowana i chętna do pomocy. Zdecydowanie polecam zakupy w salonie Media Expert w Starachowicach

Katarzyna_1143

27.08.2009

Media Expert

Placówka

Nie zgadzam się (26)
Ponieważ pracuję w...
Ponieważ pracuję w firmie produkcyjno-handlowej często korzystam z usług firm kurierskich. Obecnie stale współpracujemy z firmą GLS i RABEN. Moja obserwacja dotyczy jednak firmy DHL, z którą nasza współpraca została zakończona. U jednego z dostawców zamówiłam część do samochodu, która była niezbędna , aby nasz kierowca mógł wyjechać w trasę z towarem. Część została wysłana firmą kurierską DHL w czwartek. Na liście przewozowym była informacja, że przesyłka ma zostać dostarczona dnia następnego do godz.10.00. Nasza firma czynna jest do godz.14.30. Ponieważ do tej godziny nie pojawił się u nas kurier, zadzwoniłam do oddziału DHL w Kielcach z prośbą o telefon do kuriera. Niestety takiej informacji kobieta , która odebrała telefon nie mogła mi udzielić. Poprosiłam zatem , aby skontaktowała się z kurierem i udzielała mi informacji, kiedy mogę spodziewać się przesyłki. Informację od niej dostałam o godzinie 16.30. Powiedziała, iż kurier był w naszej firmie o godz.10.00 , jednak nikogo nie zastał. Ta informacja była niezgodna z prawdą. Otrzymałam również informację, że kurier już wyjechał ze Starachowic i przesyłkę mogę odebrać do godz.18.00 w oddziale DHL w Kielcach. Ponieważ przesyłka była bardzo ważna, była piątek, a w sobotę nie można odebrać przesyłki, odrazu pojechałam do Kielc. Była godzina 17.00, do Kielc mam około 50 km. W oddziale w Kielcach byłam o godzinie 17.50. Informacja, która usłyszałam od Pani za biurkiem była zaskakująca. Poinformowała mnie, ze za 10 minut kończy pracę i teraz nie może wydać mi przesyłki, ponieważ ma inne sprawy do załatwienia, a ja przesyłkę mogę odebrać w poniedziałek od rana. Próbowałam interweniować jeszcze w tej sprawie, jednak bez efektu. Przesyłkę odebrałam w Kielcach w poniedziałek. Nasza firma została narażona na dodatkowe koszty, a od pracowników firmy DHL nie usłyszeliśmy nawet słowa "przepraszam". Podobna sytuacja zdarzyła się jeszcze 2 razy. Firma okazała się nie solidna, bezpośredni kontakt z kurierem jest niemożliwy ,a klienci nie są traktowani poważnie.

Katarzyna_1143

27.08.2009

DHL

Placówka

Kielce, Zagnańska

Nie zgadzam się (17)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi