Opinia użytkownika: Katarzyna_1143
Dotycząca firmy: DHL
Treść opinii: Ponieważ pracuję w firmie produkcyjno-handlowej często korzystam z usług firm kurierskich. Obecnie stale współpracujemy z firmą GLS i RABEN. Moja obserwacja dotyczy jednak firmy DHL, z którą nasza współpraca została zakończona. U jednego z dostawców zamówiłam część do samochodu, która była niezbędna , aby nasz kierowca mógł wyjechać w trasę z towarem. Część została wysłana firmą kurierską DHL w czwartek. Na liście przewozowym była informacja, że przesyłka ma zostać dostarczona dnia następnego do godz.10.00. Nasza firma czynna jest do godz.14.30. Ponieważ do tej godziny nie pojawił się u nas kurier, zadzwoniłam do oddziału DHL w Kielcach z prośbą o telefon do kuriera. Niestety takiej informacji kobieta , która odebrała telefon nie mogła mi udzielić. Poprosiłam zatem , aby skontaktowała się z kurierem i udzielała mi informacji, kiedy mogę spodziewać się przesyłki. Informację od niej dostałam o godzinie 16.30. Powiedziała, iż kurier był w naszej firmie o godz.10.00 , jednak nikogo nie zastał. Ta informacja była niezgodna z prawdą. Otrzymałam również informację, że kurier już wyjechał ze Starachowic i przesyłkę mogę odebrać do godz.18.00 w oddziale DHL w Kielcach. Ponieważ przesyłka była bardzo ważna, była piątek, a w sobotę nie można odebrać przesyłki, odrazu pojechałam do Kielc. Była godzina 17.00, do Kielc mam około 50 km. W oddziale w Kielcach byłam o godzinie 17.50. Informacja, która usłyszałam od Pani za biurkiem była zaskakująca. Poinformowała mnie, ze za 10 minut kończy pracę i teraz nie może wydać mi przesyłki, ponieważ ma inne sprawy do załatwienia, a ja przesyłkę mogę odebrać w poniedziałek od rana. Próbowałam interweniować jeszcze w tej sprawie, jednak bez efektu. Przesyłkę odebrałam w Kielcach w poniedziałek. Nasza firma została narażona na dodatkowe koszty, a od pracowników firmy DHL nie usłyszeliśmy nawet słowa "przepraszam". Podobna sytuacja zdarzyła się jeszcze 2 razy. Firma okazała się nie solidna, bezpośredni kontakt z kurierem jest niemożliwy ,a klienci nie są traktowani poważnie.