Jestem bardzo niezadowolona z jakości obsługi w markecie "Mrówka". Wraz z mężem chcieliśmy zdobyć więcej informacji na temat grzejników i elementów niezbędnych do ich zamontowania. Niestety pracownicy marketu nie znaleźli dla nas czasu, a nasze pytania zbywali krótką i niewystarczającą odpowiedzią. Czuliśmy się zignorowani przez pracowników, którzy zajęci własnymi sprawami wydawali się nie zwracać na nas uwagi.
Nie jestem zadowolona z obsługi na recepcji, ponieważ Pani, która tam siedziała nawet nie spojrzała na skierowanie, które jej przedstawiłam od razu mówiąc, że powinnam zgłosić się do pokoju nr 3. Wprowadzając mnie w błąd spowodowała, że straciłam czas na stanie nie w tej kolejce co trzeba. Muszę jednak dopisać, że Pani przyznała się do błędu i mnie przeprosiła. Nie mniej jednak na początku powinna poświęcić mi więcej czasu i szczegółowo wypytać się z jaką sprawą przyszłam.
Niestety nie jestem zadowolona z jakości obsługi. Składając wniosek czułam się zignorowana, ponieważ Pani która mnie obsługiwała rozmawiała w tym czasie przez prywatny telefon. Nie mogłam przez to uzyskać pełnej informacji. W wyniku niedoinformowania musiałam zgłosić się do ZUS ponownie. Pani odpowiadała niechętnie na moje pytania. Czułam się jakbym przeszkadzała.
Bardzo miła i profesjonalna obsługa w pełni dostosowana do potrzeb klienta. Panie dobrze doradzają przy wyborze sukni. Istnieje możliwość uzyskania rabatu. Nie było także problemu z przekładaniem terminów przymiarek i poprawek krawieckich. Wszystko było załatwiane sprawnie i szybko. Bardzo miła atmosfera.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.