Punkt obsługi klienta Plus GSM - Tesco
Miejsce czyste i zadbane.
Personel bardzo pozytywnie podchodzi do klienta. Gdy oglądałam asortyment pracownik podchodzi do mnie i informuje mnie o najnowszych ofertach, opisuje szczegółowo każdy produkt, który mnie interesuje, zachęca do kupna. Wszystko jest przeprowadzone bardzo sprawnie, bez zbędnej zwłoki.
mCzat 1-do-1
chcąc uzyskać informację ad. usługi mBanku korzystam z opcji mCzat z operatorem.
logując się zostaję poinformowana, iż jestem 3 w kolejce.
Po 3 minutach odzywa się pracownik mBanku.
Udziela kompetentnych odpowiedz, jest bardzo kulturalnyi, jednak odpowiedź na pytania uzyskuję w odstępach 1 min.
Czat jest nieskomplikowany, prosty w obsłudze.
Witam,
dziękuję bardzo za wyrażenie opinii w kwestii jakości obsługi poprzez czat mBanku. Bank ze swojej strony dokłada wszelkich starań, aby obsługa była na jak najwyższym poziomie. Tym bardziej jest nam miło czytać takie opinie. Ze swojej strony chciałabym poinformować, iż na bieżąco kwalifikacje naszych pracowników są podnoszone tak, aby kontakt z bankiem był dla Klienta w pełni satysfakcjonujący. Chodzi również o to, aby Klient jak najkrócej oczekiwał na odpowiedź ze strony pracownika. Przepraszam jeżeli czas oczekiwania na Pani odpowiedź nie był w pełni zadowalający. Dziękuję raz jeszcze za wyrażenie swojej opinii i jednocześnie zapraszam do kolejnych kontaktów, w tym również poprzez czat.
Pozdrawiam.
Marika Szejna. mBank
Miejsce obsługi: Bardzo...
Miejsce obsługi: Bardzo długie oczekiwanie w kolejce (16min)
Placówka jest niezorganizowana. Klientów oczekujących do wyboru polisy itp obsługuje jedna osoba, natomiast w boksie, do którego nie ma kolejki (m.in. kasa, wykup polis) siedzą trzy osoby.
Personel: Pracownik PZU podczas rozmowy ze mną wykonuje inne prace, odbiera telefon, jego stanowisko pracy jest nieuporządkowane, co rozprasza uwagę klienta.Udziela kompetentnych odpowiedzi.
Oferta: oferta jaką proponuje mi PZU za obowiązkowe OC jest jedną z najdroższych na rynku.
dot. mLinia mBank
Chcąc uzyskać niezbędnych informacji ad. dodatkowych opcji konta, zadzwoniłam na mLinie. Pierwszy raz bez logowania jako klient banku, oraz drugi raz podając mój identyfikator, operatorzy odpowiadają bardzo szybko, wysoka kultura, wszystko szczegółowo i dokładnie tłumaczą, zachęcają do korzystania z usług oraz nowych możliwości jakie daje mBank.
Witam,
serdecznie dziękuję Pani za wyrażenie swojej opinii na temat jakości obsługi mLinii. Szczególnie miło jest mi odnieść się do tak pozytywnego komentarza na temat naszej pracy. Pani opinia potwierdza, że podejmowane przez nas działania przynoszą efekty w postaci zadowolenia naszych Klientów. Chciałbym również zapewnić, że będziemy dalej pracować nad tym, aby Klient łączący się z mLinią został obsłużony szybko i profesjonalnie.
Na koniec, dziękując raz jeszcze, zachęcam do dalszego korzystania z usług mBanku (w tym także mLinii) oraz dzielenia się swoimi spostrzeżeniami - są one dla nas zawsze bardzo cenne i pozwalają dopasować ofertę i obsługę tak, aby w pełni odpowiadała ona oczekiwaniom Klientów.
Z poważaniem
Michał Orchulski
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.