Jako, że ten bank jest jakieś 8 minut od mojego miejsca zamieszkania, bywałam tam kilka razy w tygodniu wcześniej, teraz rzadziej, ale zdarza mi się. Niestety na przestrzeni lat jedno sie nie zmieniło - kolejki. Nie zliczę ile razy musiałam obliczać czas przed pracą żeby tam swoje odstać, i wydaje się, że niewiele się zmieniło, chociaż jak podkreślam - bywam tam okazjonalnie z racji zmiany miasta. Obsługa nigdy nie była dla mnie nieuprzejma, więc jeżeli chodzi o jakość to nie mam nic do zarzucenia.
Dzień dobry Pani Karolino. Dziękujemy za sygnał. Podchodzimy do każdej sprawy Klienta indywidualnie oraz staramy się wypełniać swoją pracę rzetelnie. Pewne działania wymagają od doradców głębszego wdrożenia w temat. W zależności od tematyki sprawy zachęcamy również do korzystania z bankowości internetowej – iPKO oraz bankowości mobilnej – IKO. Pozdrawiamy, PKO Bank Polski.
Jeżeli chodzi o...
Jeżeli chodzi o jakość obsługi to oceniam ją na dość wysokim poziomie, personel pomocny, chętnie odpowiada na wszystkie pytania. To co mi się nie podobało to pewna nachalność, co chwilę słyszałam pytanie "Czy mogę jakoś pomóc", natomiast wiem, że takie są standardy więc nie jest to "wina" konsultantek. Z pewnością bardziej zagubione osoby mogą czuć się zaopiekowane :). Nie miałam okazji sprawdzić w jakim stopniu panie orientują się w asortymencie gdyż przyszłam z gotową listą zakupów, mimo wszystko podejrzewam, że pod tym względem nie jest źle.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.