Weszłam zobaczyć 1 płaszczyk, od wejścia Państwo z obsługi z uśmiechami mówią dzień dobry. Po tym jak zabrałam płaszczyk do przymierzalni Pani z obsługi niosła mi 3 podobne płaszczyki i kurtki żebym zobaczyła, skakali obok Mnie tak, że mogłam poczuć się naprawdę wyjątkowo i mimo, że płaszczyka nie kupiłam pożegnali się miło i zaprosili ponownie.
Wchodząc do sklepu zauważyłam śliczne buty na wystawie, skierowałam się więc do Pani z obsługi aby wskazała mi gdzie mogę dostać mój rozmiar tych butów aby móc przymierzyć, Pani nie zbyt miłym tonem oznajmiła że ona nie jest z tego działu mam iść do końca sklepu szukać innej ekspedientki, 5 metrów dalej znalazłam kolejną Panią która niestety również nie mogła mi pomóc. Po paru minutach poszukiwań w końcu zostałam skierowana do miejsca gdzie znajdowały się buty, po czym porostu poszła nie pytając o to czy pomóc w doborze rozmiaru czy w czym kolwiek.
Wyżej wymieniona Apteka jest mocno oblegana przez mieszkańców Rybnika i okolic z powodu konkurencyjnych cen leków, to też prowadzi do długich kolejek, ale ilość profesjonalnej obsługi oraz stanowisk sprawia że klienci są dość szybko i sprawnie obsługiwani.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.