Opinie użytkownika (2)

Zadzwoniła do mnie...
Zadzwoniła do mnie Pani z Orange z propozycją zmiany planu taryfowego i nowego telefonu. Po upewnieniu się , że rozmawia z osobą decyzyjną, przeszła od razu do informacji, że z rachunków wynika, że przekraczam abonament i pyta czy obecna ilość minut jest dla mnie wystarczająca. Zapytała o internet w telefonie. Udzieliłam odpowiedzi po czym pani zaczęła przedstawiać korzystne dla mnie propozycje. Przerwałam i powiedziałam, że umowa kończy mi się w lutym i nie będę wcześniej zmieniać jej warunków. Konsultantka szybko powiedziała, że jako lojalny klient mogę już teraz zmienić abonament i telefon. Powiedziałam, że nie będę teraz dokonywać żadnych zmian. I tu wielki plus dla tej Pani, że uszanowała moją decyzję nie przekonując mnie, że warto itp. Zaproponowała akcesoria do telefonu i samochodu. Odmówiłam. Pani grzecznie zakończyła ze mną rozmowę. Niestety na początku rozmowy nie zapytała czy mogę teraz rozmawiać? Czy oprócz abonamentu chcę zmienić telefon ( od razu stwierdziła, że zmieniam telefon ) . Na pozytywną ocenę zasługuje fakt iż Pani była uprzejma i nie nachalna. Uszanowała moją odmowę i grzecznie bez naburmuszania zakończyła rozmowę.

Karolina_2073

28.10.2014

Orange

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Bardzo rzadko robię...
Bardzo rzadko robię zakupy w Tesco i tym bardziej byłam mile zaskoczona obsługą. Najpierw na dziale owoców i warzyw Pani pomogła mi w zapakowaniu owoców. Następnie przy kasie samoobsługowej Pani pomogła mi w skanowaniu, ważeniu i płaceniu za zakupy. Spokój i cierpliwość Pani była dla mnie ważna gdyż pierwszy raz dokonywałam sama obsługi przy kasie. Pracownicy cały czas byli " w pobliżu", tzn. nie musiałam szukać osoby, od której potrzebowałam informacji i pomocy. W tak dużym sklepie jest to zapewne na plus.

Karolina_2073

28.10.2014

CH Tesco

Placówka

Zielona Góra, Energetyków 2A

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi