witam Kiedy weszłam do salonu odzieżowego przywitano mnie z uśmiechem. Po chwili ekspedientka zapytała czy poszukuję czegoś konkretnego. Opisałam Pani jakie spodnie by mnie interesowały. Sprzedawca pokazał mi spodnie, które odpowiadały mojemu wyobrażeniu, następnie zaprowadzono mnie do przebieralni i po chwili zapytano czy rozmiar pasuje i czy może inny podać. Zdecydowałam się na kupno tych spodni. Pani która mnie obsługiwała zabrała spodnie i podeszła ze mną do kasy. Pożegnała, a ja wyszłam zadowolona z nową parą spodni.
Pani, która rozmawiała ze mną przez telefon mówiła bardzo szybko, nerwowych głosem. Sama musiałam zadawać pytania, wiedza sprzedawcy była niewielka na temat telefonu, który chciałam kupić ( czytała z ekranu komputera ). Nie wypytała mnie o preferencje dotyczące telefonu, chciała mi sprzedać Smatfon choć ja chciałam nabyć tradycyjny telefon. Oprócz jednego modelu Smartfona nie zaproponowano mi innego produktu. Obsługa była po prostu mierna.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.