Jestem mile zaskoczona obsługą pracowników w Biedronce. Kasjerzy zawsze są mili i uprzejmi, grzecznie odnoszą się do klienta. Pracownicy uzupełniający towar zawsze chętnie pomagają znaleźć poszukiwany przez klienta towar, wskażą kierunek, podadzą cenę.
Zadzwoniła do mnie Pani z banku z jakąś ofertą. Nie pamiętam numeru. Niewiele zrozumiałam, bo Pani mówiła szybko i niewyraźnie. Mimo tego iż nie interesowała mnie dana oferta i próbowałam grzecznie zakończyć rozmowę, Pani ciągle mnie namawiała. Jestem niezadowolona.
Dzień dobry Pani Karolino,
dziękujemy za przedstawioną opinię. Pani uwagi są dla nas bardzo cenne. Przekażemy je konsultantom.
Pozdrawiamy,
PKO Bank Polski
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.