Opinie użytkownika (4)

Dzisiaj byłęm w...
Dzisiaj byłęm w Da GRasso w Świdnicy i niestety jestem bardzo zawiedzony. Dziewczyna mnie obsługującą, nie dość że wyglądała jakby dopiero wstała to na dodatek prawie by mnie oszukała na 10 zł. żeby było ciekawiej przy mnie rozbiła szklanke. Na pizze musiałem czekać około 40 minut chodz mnie zapewniano że bedzie to 30 minut. Pizza naprawdę dobra, ale wszystkich nas rozbolała po niej brzuchy. Więc nie jest to ciekawe... Ogólna ocena -3 ze względu na to że pizza była dobra.

Karol_107

11.04.2011

Da Grasso

Placówka

Świdnica, ul. Zamkowa 9

Nie zgadzam się (2)
Niestety byłem po...
Niestety byłem po kupno upragnionego telefonu i chcieli mi dać beznadziejny telefon abonament 50 zł na 24 doładowania, a telefon warty max 540 zł. No dla mnie to niestety była lekka przesada z tego względu że ja mam im dać tak naprawdę spowrotem 1200 zł a to mało nie jest. Obsłyga miła i kulturalna, nie ma co sie czepiać... Ale asortyment i oferta tragiczna.

Karol_107

11.04.2011

PLUS

Placówka

Nie zgadzam się (0)
hmmm... siedzielismy sobie...
hmmm... siedzielismy sobie u kumpla i Dekoder Telewizji N mu nawalil, wylaczyl sie i koniec... Zadzwonilismy na infolinie i pierwsze co nas zdenerwowalo to dlugosc oczekiwania na konsultanta... Po drugie cena rozmowy bardzo wysoka... Mialo byc za impuls a zaplacilismy jak za normalne polaczenie.... Po 7 dniach laskawie przyslali kuriera za ktorego klient musial zaplacic... Naprawiony dekoder trafił do kolegii po 14 dniach... Oczywiscie abonament nie zmieniony za miesiac... Zadnego dekodera zastepczego...

Karol_107

17.06.2009

Telewizja N

Placówka

Nie zgadzam się (28)
Byłem na pizzy...
Byłem na pizzy z przyjaciółmi, a że wczesniej dowiedziałem sie o pracy tajnego klienta, patrzyłem na każdy szcegół pizzerii... Cena, ofera i asortyment był na przeciętnym poziomie... Wszystko inne było wporządku... -4 za wygląd poniewaz w całej pizzerii śmierdziało...

Karol_107

17.06.2009

Da Grasso

Placówka

Świdnica, ul. Zamkowa 9

Nie zgadzam się (18)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi