Wizyta w sklepie Biedronka przebiegła nieprzyjemnie. Podczas próby wjazdu na parking ochroniarz w sposób nieelegancki zabronił parkowania, argumentując brakiem miejsca na rychłą dostawę. Pomimo tłumaczeń, że chodzi o miejsce dla inwalidy, o takowa osoba znajduje się w pojeździe, podniesionym tonem odmówił zgody na parkowanie. Ponadto dla lepszego efektu zablokował przejazd wchodząc pod koła samochodu. Sprawa została zgłoszona kierownikowi zmiany, który przeprosił lakonicznie i temat uciął. Jakość pozostałej obsługi przebiegła równie karygodnie. Panie rozkładające towar na półkach ustawiały palety w przejściu i przepychały nimi klientów. Pomimo długiego czasu oczekiwania przy kasie, żadna kolejna kasa nie została otwarta. Powyższa zła ocena jakości obsługi w tym sklepie nie jest efektem jednej wizyty, jednak ta konkretna wypadła zdecydowanie najgorzej.
Wizyta w sklepie Polo Market przebiegła bardzo sympatycznie. Obsługa chętna do pomocy i uprzejma.Czystość przed sklepem oraz w wewnątrz nie budziła zastrzeżeń. Produkty poukładane równo, ceny widoczne. Na niekorzyść mogły przemawiać: prywatne rozmowy kasjera z ochroniarzem (podczas obsługiwania klienta), brak miejsc parkingowych (mimo małej ilości klientów w sklepie). Pomimo ww szczegółów sklep oraz personel pozostawili bardzo dobre wrażenie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.