Opinia użytkownika: Kamila_932
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Wizyta w sklepie Biedronka przebiegła nieprzyjemnie. Podczas próby wjazdu na parking ochroniarz w sposób nieelegancki zabronił parkowania, argumentując brakiem miejsca na rychłą dostawę. Pomimo tłumaczeń, że chodzi o miejsce dla inwalidy, o takowa osoba znajduje się w pojeździe, podniesionym tonem odmówił zgody na parkowanie. Ponadto dla lepszego efektu zablokował przejazd wchodząc pod koła samochodu. Sprawa została zgłoszona kierownikowi zmiany, który przeprosił lakonicznie i temat uciął. Jakość pozostałej obsługi przebiegła równie karygodnie. Panie rozkładające towar na półkach ustawiały palety w przejściu i przepychały nimi klientów. Pomimo długiego czasu oczekiwania przy kasie, żadna kolejna kasa nie została otwarta. Powyższa zła ocena jakości obsługi w tym sklepie nie jest efektem jednej wizyty, jednak ta konkretna wypadła zdecydowanie najgorzej.